تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلتنگی عمیق پیرزن عراقی برای حاج قاسم + فیلم

دلتنگی عجیب پیرزن عراقی برای حاج قاسم و ابومهدی در پیاده‌روی اربعینبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اربعین امسال اولین سالی است که سپهبد شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت را در میان خود نداریم، و از طرفی لغو این سفر زیارتی برای زائران ایرانی به دلیل شیوع ویروس کرونا، همگی باعث شده تا مردم ایران و دیگر شیعیان روزهای سختی را تجربه کنند، روزهایی که باید همگام با زائران کشور عراق در مسیر نجف تا کربلا سپری می‌شد حالا جای خود را به انبوهی از دلتنگی و ناکامی داده است.

بیشتر بخوانید

امسال در مسیر پیاده روی اربعین، در بین تمام پرچم‌ها و عکس‌های شهدایی که در دستان مردم عراق است، قاب‌هایی از چهره شهدای مقاومت به ویژه حاج قاسم عزیز به چشم می‌خورد. در ویدئویی که طی چند روز اخیر از یکی از زائران عراقی منتشر شده، او عکسی از سردار دل‌ها را به دست گرفته و برایشان ابراز دلتنگی می‌کند، تا جایی که می‌گوید: «از دلتنگی آنها نه می‌توانم چیزی بخورم نه چیزی بنوشم!»

در ادامه ویدئوی مورد نظر را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلتنگی عمیق پیرزن عراقی برای حاج قاسم + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..