تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه ویژه جشنواره کن برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورایتی، اگرچه جشنواره فیلم کن رویداد امسال را به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو کرد، اما مسئولان آن در نظر دارند که نسخه‌ای ویژه از این جشنواره را برگزار کنند.

کاخ جشنواره کن، یک رویداد ویژه کن را از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ اکتبر میزبانی خواهد کرد که چهار فیلم از بخش رقابتی این جشنواره، فیلم‌های بخش کوتاه و فیلم‌های به بخش سینه فونداسیون جشنواره در آن به نمایش گذاشته خواهند شد. این جشنواره برای عموم باز خواهد بود.

تصمیم گرفته شده که هیات داوران برنده نخل طلای بهترین فیلم کوتاه و برندگان جوایز بخش سینه فونداسیون را انتخاب کنند.

تیری فریمو، رئیس جشنواره کن، در این باره می‌گوید: در کاخ اکتبر در کن گرد هم خواهیم بود. فیلم‌های بخش رسمی کن اکنون در فرانسه و سراسر اروپا اکران می‌شوند. نشانه خوبی است که آن‌ها پیش از موفقیت در فصل جوایز آتی در جشنواره کن توقف داشتند.

جشنواره کن بعد از آنکه نتوانست برگزار شود فیلم‌های منتخب خود را معرفی کرد که به همین خاطر آن فیلم‌ها با برچسب و لوگو جشنواره کن ۲۰۲۰ در جشنواره‌های سینمایی حضور پیدا کردند.

گفتنی است؛ دور بعدی جشنواره فیلم کن سال آینده از تاریخ ۱۱ تا ۲۲ می‌برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه ویژه جشنواره کن برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..