تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود 4K Wallpapers 1.8.4 – مجموعه والپیپر با کیفیت و خاص

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، داشتن تصاویر پس زمینه جذاب بسیار برای بعضی مخاطبان مهم است. اکنون نیز مدتی است که تصاویر پس زمینه زنده یا به اصطلاح لایو والپیپر طرفداران خاص خود را پیدا کرده‌اند. امروز برنامه‌ای معرفی می‌کنیم که به شما تصاویر زیادی برای پس‌زمینه ارائه می‌دهد. شما با دانلود کردن این برنامه می‌توانید به امکانات آن دسترسی داشته باشید.

برنامه 4K Wallpapers – Auto Wallpaper Change نرم‎افزاری بسیار کارآمد برای لایو والپیپر است. نرم‌افزار مذکور توسط HD Pro Walls توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. با نصب این برنامه به هزاران والپیپر گوناگون دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید

دانلود 4K Wallpapers

برخی از امکانات و قابلیت‌های برنامه 4K Wallpapers – Auto Wallpaper Changer اندروید:

مجموعه‌ای از والپیپرهای متنوع و گوناگون با نهایت کیفیت ممکن بروزرسانی مداوم والپیپرهای موجود در مجموعه سیستم تغییر دهنده خودکار والپیپرها انتخاب والپیپرها به عنوان تصویر زمینه تنها با یک اشاره دسته بندی تمامی تصاویر موجود در گروه‌هایی متنوع و خاص سرعت بسیار بالا در بارگذاری والپیپرها صرفه جویی در مصرف باتری ( در صفحات امولد ) علامت گذاری والپیپرهای مورد علاقه خود برای یک دسترسی سریع توانایی به اشتراک گذاری تصاویر موجود با دوستانتان

تصاویری از  محیط برنامه 

 

 دانلود 4K Wallpapers   دانلود 4K Wallpapers   دانلود 4K Wallpapers

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید

حجم: 5 مگابايت

نسخه: 1.8.4

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود 4K Wallpapers 1.8.4 – مجموعه والپیپر با کیفیت و خاص»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..