تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممکن است سخت‌افزار آیفون ۱۲ پرو مکس بسیار قدرتمندتر از آیفون ۱۲ پرو باشد

در روزهای آتی، انتظار می‌رود اپل جدیدترین پرچم‌دار گوشی‌های هوشمند خود، یعنی خانواده‌ی آیفون ۱۲ را رونمایی کند. دراین‌میان، اخیرا شایعاتی منتشر شده است که انتظارات طرفداران را بیش‌ازپیش بیشتر می‌کند. براساس اطلاعاتی که به‌تازگی از پرچم‌دار جدید اپل فاش شده است، به‌احتمال زیاد اختلاف سخت‌افزار آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۲ پرو بسیار زیاد خواهد بود و آیفون ۱۲ پرو مکس حس پرچم‌دار واقعی را به مخاطب القا خواهد کرد.

یوتیوبر و محتواساز معروفی که بیشتر به‌دلیل تحلیل‌هایش درباره‌ی محصولات اپل شناخته می‌شود، اخیرا با یکی از افشاگران معروف فناوری، مکس وینباخ، همکاری کرده است تا برخی از اطلاعات مهم فاش‌شده از آیفون ۱۲ را اعلام و دیگر اطلاعات پیش‌تر فاش‌شده را یادآوری کند. مهم‌ترین نکته‌ای که در این ویدئو ذکر شد، اذعان اختلاف سخت‌افزار آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۲ پرو بود و به‌نظر می‌رسد ۱۲ پرو مکس بسیار قدرتمند از نسخه‌ی پرو باشد. 

نکته‌ی جالب اینجا است که در خانواده‌ی آیفون ۱۱، نسخه‌ی پرو و پرو مکس تفاوت چندانی ازلحاظ سخت‌افزاری نداشتند و تفاوت اصلی آن‌ها در اندازه‌ی صفحه‌نمایش بود (نسخه‌ی پرو ۵/۸ اینچی و نسخه‌ی پرو مکس ۶/۵ اینچی). باوجوداین، این‌بار به‌نظر می‌رسد که اپل قصد دارد مدل پرو مکس را از استاندارهای سابقش جدا کند و مدلی با سخت‌افزار قوی‌تر روانه‌ی بازار کند. در این افشاگری، اعلام شده است که بسیاری از ویژگی‌های مهم خانواده‌ی آیفون ۱۲ متعلق به مدل پرو مکس است؛ ازجمله نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حسگرهای LiDAR.

آیفون 12 اپل / Apple iPhone 12

مقاله‌های مرتبط:

این اطلاعات فاش‌شده می‌تواند برای طرفداران اپل بسیار خوشحال‌کننده باشد؛ اما کمتر کسی به این نکته اشاره کرده است که اپل چگونه می‌خواهد تمامی این فناوری‌های قدرتمند را در آیفون ۱۲ پرو مکس جای دهد و در هفته‌های آتی رونمایی کند و برای فروش دردسترس قرار دهد. در افشاگری این دو فعالان فناوری، به این نکته اشاره شد و احتمالا در کنفرانس آنلاین بعدی اپل، اعلام می‌شود که نسخه‌ی پرو مکس آیفون ۱۲، با کمی تأخیر و به‌عنوان آخرین محصول از خانواده آیفون ۱۲ منتشر می‌شود.

تاکنون، به‌صورت غیررسمی مشخص شده است که ۱۳ اکتبر مراسم رونمایی آیفون بعدی را شاهد خواهیم بود و به‌احتمال زیاد آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو در همان هفته روانه‌ی بازار خواهند شد؛ اما برای انتشار آیفون ۱۲ پرو مکس، احتمالا باید تا اواخر نوامبر انتظار بکشیم. 

علاوه‌بر پیشرفت‌های بزرگی که در فناوری صفحه‌نمایش و دوربین‌ آیفون ۱۲ پرو مکس نشان داده می‌شود، احتمالا باید منتظر باشیم که اپل گوشی مجهز به 5G را رونمایی کند و این شایعه وجود دارد که تنها مدل آیفون ۱۲ پرو مکس به فناوری 5G مجهز باشد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این شایعه‌ها چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممکن است سخت‌افزار آیفون ۱۲ پرو مکس بسیار قدرتمندتر از آیفون ۱۲ پرو باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..