تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با خرید نهال گردو یک سرمایه گذاری کم ریسک و پرسود را تجربه کنید!

دلایل سودمندی خرید نهال گردو چیست؟

نهال گردو می‌تواند مثل یک گنج موجب سود بیش از اندازه شود، و این از رموز پنهان نهال گردو است. خرید نهال گردو از چند منظر متفاوت برای خریدار سودمند است که در ادامه بررسی خواهد شد:

 کم هزینه در نگهداری، سود بالا در فروش:

بعد از خرید نهال گردو هزینه‌های جانبی زیادی برای نگهداری از نهال‌های خریداری شده صرف نخواهد شد. این کم هزینه بودن به علت ذات و جنس خاص این نوع درخت است. در مقابل برداشت گردو سود بالایی خواهد داشت. زیرا اکثریت درختان گردو بسیار پربار هستند.

تقاضای بالای محصول در بازار:

گردو خشکبار پر فایده و همه پسند است که در پخت انواع غذا، آجیل، سالاد و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. این خواص و فواید موجب می‌شود تقاضای محصول در بازار زیاد باشد. بنابراین گردو در تمام فصول سال با قیمتی نسبتا بالا فروش خواهد داشت.

قابلیت انبار محصول یا صادرات به سایر کشورها:

از آنجا که گردو نوعی خشکبار است، در صورت ازدیاد حجم محصول میتوان آن را به راحتی در انبار ذخیره کرد و یا به کشورهای دیگر صادر کرد. به خصوص که ایران نیز یکی از بهترین ها در زمینه کاشت نهال گردو و برداشت گردو است.

البته  شروع سرمایه گذاری روی خرید نهال گردو و سپس کاشت و برداشت محصول مستلزم داشتن اطلاعات کافی از انواع نهال گردو می‌باشد.

به مشخصات نهال گردو دقت کنید!

قبل از خرید نهال گردو باید به مشخصه‌های اصلی آن نظیر نوع زیست شناسی لقاح، زمان شکوفه دادن، میزان باردهی و مقاومت نهال در برابر سرما توجه کنید. این 4 مشخصه از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مشخصاتی است که باید در نهال گردو بررسی شود. همانطور که در مطالب فوق گفته شد اصالت نهال گردو به ایران باز می‌گردد، اما رفته رفته گونه‌های متفاوتی از نهال گردو در سراسر جهان به وجود آمد که موجب تنوع در این نهال شده است. در حال حاضر نیز در کشورهای اوکراین، عراق، ایران و آمریکا اتواع گوناگون نهال گردو پرورش داده می‌شود.

انواع مختلف نهال گردو پرسود را بشناسید!

نهال گردوی ژنوتیپ: یکی از انواع نهال گردو است که از همان سال ابتدایی بار می‌دهد. این نهال گردو به صورت پایه بذری است و محصول با کیفیتی نیز دارد. با خرید نهال گردو ژنوتیپ کسب سود بالایی خواهید داشت، زیرا قیمت نهال گردوی ژنوتیپ از سایر گونه‌ها به مراتب پایین‌تر می‌باشد.

نهال گردوی چندلر: این نوع از نهال اصالتی کالیفرنیایی دارد و امروزه در آمریکا بسیار محبوب است. گردوی این نهال به گردوی آمریکایی نیز معروف می‌باشد. نهال چندلر بسیار پرکشت بوده و در برابر سرما و آفات گوناگون بسیار مقاوم است. با خرید نهال گردوی چندلر محصولی کشیده و با پوست نازک برداشت خواهید کرد که به راحتی از پوست جدا می‌شود.

نهال گردوی تویسرکان: محصولی که نهال گردوی تویسرکان به بار می‌آورد از محبوبیت ویژه‌ای در جای جای جهان برخوردار است. این نهال گردو مختص شهر تویسرکان از توابع استان همدان در ایران است. تویسرکان به خاطر داشتن

 درختان گردوی بسیار و باکیفیت به شهر گردو نیز معروف است. نهال‌های گردوی تویسرکان معمولا اوایل بهار کاشته می‌شوند تا در اوایل پاییز برداشت شوند.

 نهال گردوی فرانکت: از دیگر انواع پربار و پرسود نهال گردو است، که از نظر باردهی بر نوع چندلر نیز برتری دارد. این نهال که در اوایل سال 1800 میلادی در فرانسه کشف شده است، محصولی با مغز سفید و کیفیت بالا می‌دهد.

 نهال گردوی خوشه‌ای: اصالت این نهال به اسرائیل باز می‌گردد، که در حدود 40 سال پیش وارد ایران شده و تکثیر یافت. همانطور که از نام این نهال گردو پیدا است، گردوی آن به صورت خوشه‌ای شبیه به خوشه‌ی انگور رشد کرده و بسیار پربار می‌باشد. چربی گردوی حاصل از این نهال از سایر انواع آن بیشتر است و به همین علت گردوی اسرائیلی بسیار پر طرفدار نیز شده است. بنابراین خرید نهال گردوی اسرائیلی بسیار سودمند خواهد بود.

این 4 نمونه از پرسودترین انواع نهال گردو بود که برای سرمایه گذاری معرفی شده است. نهال گردو انواع متفاوت دیگری نظیر نهال گردوی لار، پدرو، روند، هارتلی، وینا و... نیز دارد که در بازار عرضه می‌شود. لازم است برای سرمایه گذاری نوع نهال گردو بسته به آب و هوای منطقه‌ و خاک زمین مورد نظر انتخاب شود تا سود حاصل از کاشت نهال گردو بالا باشد.

قیمت نهال گردو چگونه محاسبه می‌شود؟

اگر چه این سوال بسیار مهمی برای شروع سرمایه گذاری است اما لازم به ذکر است که قیمت نهال‌ گردو معمولا بر اساس نوع و اصالت آن‌ها تعیین می‌شود. البته ممکن است برخی افراد فعال در زمینه فروش نهال گردو اقدام به کلاه‌برداری و سودجویی از خریداران کنند. بنابراین سرمایه گذاری با خرید نهال گردو پیش از هر چیز مستلزم شناخت مراکز معتبر فروش نهال گردو است.

برتر نهال ( نهالستان پالیز نهال ) ؛ بهترین مرکز فروش نهال گردو

برای شروع یک سرمایه گذاری موفق داشتن یک مشاور و شناخت بهترین مرکز فروش نهال گردو بسیار مهم است که در برتر نهال هر دو گزینه را خواهید داشت. برتر نهال نام سایتی با تجربه است که قدمت کاری آن به سال 1310 برمی‌گردد. برتر نهال یکی از تولیدکنندگان بنام نهال گردو در کشور و بسیار خوش آوازه است. این تولید کننده قدیمی و معتبر، نهال گردوی‌ تولیدی خود را به کشورهایی مثل افغانستان، عراق و آذربایجان هم صادر می‌کند. هر خریدار برای گرفتن مشاوره و خرید می‌تواند با شماره مندرج در سایتbartarnahal.ir   یا شماره 09141832393 ، 09021832393  حاصل نماید و از مشاوره رایگان سایت برتر نهال بهرمند شود.

2121




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با خرید نهال گردو یک سرمایه گذاری کم ریسک و پرسود را تجربه کنید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..