تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با خانواده ایثارگران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج ؛ به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، رسول فرهادی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان، در این دیدارها، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با اشاره به جانفشانی و فداکاری های رزمندگان، بر حفظ این انقلاب و تلاش برای رشد و توسعه کشور تاکید کرد و گفت: یقینا اگر شهادت شهدا و از جان گذشتگی رزمندگان عزیز نبود، امروز وضعیت کشور طور دیگری بود ولیکن این آرامش و امنیتی که در آن قرار داریم مرهون آنهمه ایثارگری هاست که بر ما واجب است که قدرش را بدانیم و تمام توانمان را برای حفظ و ادامه این ثمرات به کار گیریم.
وی در ادامه اظهار داشت : در جنگ نا برابر و تحمیلی عراق علیه ایران، تعدادی از مردان و زنان ما به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل شدندکه مهمترین ثمره آن عزت اسلام ، استقلال کشور، و حفظ هویت ایران اسلامی بود که می بایست با تمام وجود از آن دفاع کنیم و بنا بر فرمایش معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) باید انقلاب اسلامی را به جهانیان صادر کنیم .  
فرهادی افزود: مایه افتخار بنده و دیگر همکارانم در شرکت آب منطقه ای است که تعداد زیادی از عزیزان عضو خانواده بزرگ ایثارگران، در این شرکت مشغول به کار هستند و حضور آنها مایه برکت و سرعت در پیشبرد کارها و فعالیت ها بوده و امیدواریم همگی بتوانیم قدردان و ادامه دهنده راه امام و شهدا باشیم.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با خانواده ایثارگران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..