تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با دکتر ساینا، به صورت ۲۴ ساعته با پزشک در ارتباط باشید

اما چند سالی است که در سراسر دنیا و همین‌طور ایران، سرویس مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی به کمک بخش زیادی از مردم آمده است. این روزها به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، استفاده از سرویس‌های آنلاین پزشکی به‌جای مراجعه به مراکز درمانی پرخطر به یک نیاز جدی تبدیل شده است. این مطلب درباره سامانه دکتر ساینا؛ اولین و بزرگ‌ترین سرویس مشاوره پزشکی در ایران و مزایای استفاده از این سرویس پرداخته‌ایم.

خودتان پزشک نباشید با پزشک باشید

اولین کاری که بعد از دیدن علائم متفاوت در بدنتان کرده‌اید، چیست؟ به احتمال ۷۰ درصد اول به سراغ گوگل رفته‌اید. مقالات را خوانده‌ و امیدوار هستید که از یک سردرد ساده به یک تومور بدخیم سرطانی نرسیده باشید. اما واقعیت این است که بسیاری از کاربران نه‌تنها این نتایج را باور کرده‌اند بلکه با خوددرمانی و نسخه‌های اینترنتی بی‌اساس، سلامتی خود را به خطر انداخته‌اند.

اگر تا دیروز فقط به‌دلیل کمبود وقت برای مراجعه حضوری به مطب دکتر، از آن روش خطرناک استفاده می‌شد. این روزها ویروس کرونا وضعیت را بدتر کرده است. بسیاری از افراد از ترس مراجعه به مراکز درمانی، بررسی وضعیت سلامت جسمی و روحی خود را کنار گذاشته‌اند یا معیار و پزشک خود را فقط مجلات اینترنتی قرار داده‌اند. متاسفانه اتفاقاتی بدتر از کرونا درباره وضعیت سلامتی ایرانیان به گوش می‌رسد.

درحالی‌که راهکار بهتری برای این شرایط وجود دارد. استفاده از سامانه مشاوره پزشکی آنلاین و تلفنی دکتر ساینا به شما کمک می‌کند، پیش از آنکه علائم بیماری شدیدتر شود با پزشکان متخصص و فوق تخصص گفت‌وگو کنید.

در این حالت، شما تمام دغدغه‌ها و سوالات خود را در یک گفتگوی مفید مطرح می‌کنید و پزشک متخصص همه آن موارد را پاسخ می‌دهد. با استفاده از این سرویس فقط در شرایطی که نیاز به معاینه بالینی یا انجام آزمایش‌ها باشد، از خانه خارج می‌شوید.

۲۴ ساعته با ۴۵۰ پزشک مشورت کنید

هنوز هیچ بیمارستانی ادعای آن را ندارد که در تمام ساعات، متخصصان تمام رشته‌های پزشکی می‌توانند به بیماران خدمات ارائه کند، اما به‌لطف تکنولوژی، سامانه دکتر ساینا این خدمت را به کاربران ارائه می‌کند. فرقی نمی‌کند که شما در چه زمینه پزشکی یا روانشناسی به مشاوره نیاز دارید، چراغ سبز کلینیک‌های آنلاین تخصصی و فوق تخصصی دکتر ساینا همیشه روشن است. هم‌اکنون در سامانه دکتر ساینا بیش از ۴۵۰ متخصص و فوق تخصص در ۴۵ رشته حضور دارند، بنابراین با خیال راحت می‌توانید مشکلات خود را در میان بگذارید.

دکتر ساینا

مشاوره تخصصی، چاره روح خسته است

روزهای کرونایی، بیماری‌ها را بدتر کرده است. بسیاری از افراد به‌دلیل بیکاری، استرس‌ها، تغییر وضعیت کار و سبک زندگی دچار گرفتاری‌های روحی شده‌اند. افسردگی، وسواس و سایر اختلالات رفتاری و روحی، کیفیت زندگی را به‌شدت پایین آورده؛ اما گفتگوی تلفنی با روانشناسان زبده و متخصص با هزینه مناسب قطعاً می‌تواند وضعیت را بهتر کند. اگر تا به امروز تردید داشتید، همین حالا وقت استفاده از مشاوره تلفنی روانشناسی دکتر ساینا است.

زمان حیاتی برای رسیدگی به پوست فرا رسیده است

واقعا باورمان نمی‌شد اما محلول ضدعفونی به اندازه گوشی موبایل مهم شده است ولی اثرات استفاده از آن و شست‌وشوی مداوم دست‌ها، روی پوست هم تأثیر خودش را گذاشته است. اگر دارید به پوست دستتان نگاه می‌کنید و می‌گوید خب بین بد و بدتر یکی را انتخاب می‌کنم، بهتر است همین حالا به سامانه دکتر ساینا بروید و با یکی از متخصصان پوست باتجربه این سامانه گفت‌وگو کنید.

از حال دستگاه گوارش غافل نشوید

آن روزهای اول کرونا، آشتی عجیبی بین آشپزخانه و آدم‌های هر خانه برقرار شده بود. کمتر غذای فست‌فودی و آماده خورده می‌شد و مشکلات گوارشی در ظاهر کمتر بود، اما اخیرا گزارش شده است که بسیاری از افراد از ترس انتقال کرونا ازطریق سبزیجات و میوه‌ها، کمتر از این مواد سودمند استفاده می‌کنند. این مسئله به‌همراه مشکلات عصبی این ایام، مشکلات گوارشی و روده‌ای را زیادتر کرده است. اگرشما هم جزو این دسته از افراد هستید یا از قبل هم با بیماری‌های مزمن گوارشی دست‌وپنجه نرم می‌کردید، در زمان طلایی استفاده از سامانه مشاوره آنلاین پزشکی دکتر ساینا به سر می‌برید.

سلامت خانم‌ها مهم‌ترین بخش زندگی است

درخانه‌ماندن گرچه بسیار خوب است، اما مسئولیت‌های زیادی برای خانم‌ها، به‌ویژه خانم‌های دارای فرزند کوچک ایجاد کرده است. همین مسئله سبب شده است که زنان کمتر از قبل، فرصت بررسی وضعیت سلامت خود را داشته باشند. یادتان باشد که نباید به دلیل تغییر سبک زندگی، روتین‌های سلامت را فراموش کنید. پس بهتر است هم‌اکنون به کلینیک آنلاین زنان و زایمان دکتر ساینا بروید و با یکی از متخصصان، مشاوره تلفنی یا آنلاین داشته باشید. برای دریافت مشاوره آنلاین پزشکی همین حالا به سایت دکتر ساینا مراجعه کنید.

https://www.drsaina.com

بدون خروج از منزل تست کرونا بدهید

این جمله که «حس می‌کنم کرونا گرفتم» را ممکن است بارها از دیگران شنیده‌ایم یا خودمان تکرار کرده باشیم. حتی در شرایطی که علائم مشخص‌تر کرونا در بدن فرد ظاهر می‌شود، افراد زیادی از ترس نام این بیماری یا مراجعه به پزشک و مراکز درمانی سعی می‌کنند به سراغ خوددرمانی بروند. درحالی‌که قدم اول در تشخیص کرونا، تست کرونا است. سامانه دکتر ساینا برای این موضوع هم سرویس ویژه‌ای فراهم کرده است.

اگر ساکن تهران هستید بدون نیاز به خروج از منزل، کادر حرفه‌ای و متخصص به محل شما مراجعه می‌کنند و با رعایت پروتکل‌های خاص بهداشتی و درمانی تست آنتی بادی و PCR در محل از شما می‌گیرند. حداکثر تا ۷۲ ساعت، نتیجه آزمایش برای شما ارسال می‌شود. علاوه بر این دکتر ساینا شرایط ویژه‌ای برای شرکت‌ها و موسسات فراهم کرده است که به‌سادگی بتوانند وضعیت سلامت پرسنل خود را کنترل کنند. برای سفارش تست کرونا در محل اینجا کلیک کنید.

دکتر ساینا

فقط با پزشک متخصص و کاربلد مشورت کنید

بازار راه‌اندازی سرویس‌های مشاوره پزشکی آنلاین حسابی داغ شده، اما حضور پزشکان متخصص و کیفیت ارائه خدمات دقیقاً همان چیزی است که باعث رشد این نوع خدمات می‌شود. سامانه دکتر ساینا یک کمیته تخصصی پزشکی برای انتخاب پزشکان عضو سامانه دارد. این کمیته تجربیات، دانش تخصصی و صلاحیت هر پزشک را بررسی می‌کند و پس از گذشتن از فیلترهای مختلف علمی، پزشک عضو سامانه می‌شود. اما این سختگیری‌ها فقط مربوط به عضویت نیست؛ بلکه از زمان شروع فعالیت هر پزشک در سامانه دکتر ساینا، کمیته تخصصی به‌صورت دوره‌ای و سیستمی، فعالیت پزشک را بررسی و پایش می‌کند. رضایت کاربران یکی از شاخص‌های مهم در این بررسی‌ها هست. پس شما می‌توانید با خیال راحت از سامانه دکتر ساینا مشاوره آنلاین یا تلفنی دریافت کنید.

اگر دکتر ساینا نه، پس کجا؟

یک سرویس آنلاین پزشکی خوب تفاوت‌های زیادی با یک پزشک متخصص خوب دارد، اما جنس رضایت از نتیجه مشاوره و مداوا، دقیقاً یکسان است. سامانه دکتر ساینا دقیقاً کارکردی مشابه برای کاربرانش داشته است.

بیش از یک میلیون جلسه مشاوره پزشکی و روانشناسی موفق در این سامانه ثبت شده است و کاربران از سراسر ایران، از شهرها و روستاهای کوچک گرفته تا شهرهای بزرگی مانند تهران، اصفهان، تبریز و .. در حال استفاده از این سرویس هستند.

دکتر ساینا به تمام کاربران این ضمانت را می‌دهد که چنانچه از جلسه مشاوره پزشکی ناراضی بودند، ۱۰۰% مبلغ به حسابشان عودت داده می‌شود. درکنار این پشتیبانی ۲۴ ساعته کارشناسان سامانه، راهگشای بسیاری از سوالات و دغدغه کاربران است.

سامانه دکتر ساینا به‌عنوان جامع‌ترین سرویس آنلاین پزشکی در ایران به‌صورت تخصصی و کاملا علمی، به بهبود سلامت کاربران ایرانی کمک کرده‌ است، برای استفاده از این سرویس کافی است به این لینک بروید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با دکتر ساینا، به صورت ۲۴ ساعته با پزشک در ارتباط باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..