تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جولان کرونا در شورای شهر؛ یک عضو مبتلا و صحن تعطیل شد

محسن هاشمی با اشاره به اینکه جلسه فردای شورای شهر تهران برگزار نخواهد شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر یکی از اعضای شورای شهر تهران مبتلا به ویروس کرونا و بستری شده است به همین منظور و برای جلوگیری از انتشار این ویروس تصمیم به لغو برگزاری جلسه شورای شهر تهران کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: بر همین اساس امروز از اعضای شورای شهر تهران تست کرونا گرفته خواهد شد و با توجه به اینکه تا فردا جواب این تست اعلام نخواهد شد به همین دلیل تصمیم به لغو جلسه گرفته‌ایم.

رئیس شورای شهر تهران صریح کرد: در حال حاضر یکی از اعضای شورای شهر تهران به ویروس کرونا مبتلا و هم‌اکنون در یکی از بیمارستانهای تهران بستری شده است.

47231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جولان کرونا در شورای شهر؛ یک عضو مبتلا و صحن تعطیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..