تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آداپتور شارژ از جعبه مدل‌های ادیشن و هرمس اپل واچ نیز حذف شد

پیش‌تر، اپل در مدل‌های ویژه‌ای از ساعت‌های هوشمند اپل واچ با نام Apple Watch Edition و Apple Watch Hermès، از آداپتور شارژ‌ پنج وات USB استفاده می‌کرد؛ اما این شرکت در سکوت خبری، آن را از مدل‌های مذکور حذف کرده است. بدین‌ترتیب، مدل‌های لوکس اپل واچ نیز همچون مدل‌های دیگر آداپتور شارژ ندارند.

اپل در کنفرانس مهم Time Flies در اواخر شهریور اعلام کرد قصد ندارد آداپتور شارژ USB را در جعبه‌ی ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری ۶، اپل واچ SE، اپل واچ سری ۳ و مدل‌ نایکی (Nike) اپل واچ استفاده کند. اپل می‌گوید هدف اصلی‌اش از این کار کاهش اثرهای مضر زیست‌محیطی ناشی از آداپتورهای شارژ است. 

بااین‌حال، زمان زیادی نگذشته بود که رسانه‌ها متوجه شدند اپل همچنان در مدل‌های لوکس اپل واچ آداپتور شارژ قرار می‌دهد. کاربران زیادی در شبکه‌های اجتماعی گفتند حضور آداپتور شارژ در جعبه‌ی مدل‌های لوکس اپل واچ با ادعاهای اپل درباره‌ی آثار زیست‌محیطی هم‌خوانی ندارد؛ آن‌هم با درنظرگرفتن این حقیقت که مدل‌های لوکس اپل واچ در تعداد کمتری فروخته می‌شوند (شرکت کوپرتینویی Apple Watch Edition و Apple Watch Hermès را با قیمت بین ۷۹۹ تا ۱،۴۹۹ دلار عرضه می‌کند). 

حذف شارژر از مدل ادیشن و هرمس اپل واچ سری 6 / Apple Watch

مقاله‌های مرتبط:

آن‌طورکه به‌نظر می‌رسد، اپل لحظاتی پایانی نظرش را عوض کرده و تصمیم گرفته است آداپتور شارژ را در جعبه‌ی این دو مدل اپل واچ هم حذف کند.‌ شماری از کاربران در انجمن آنلاین وب‌سایت مک‌رومرز تصاویری منتشر کرده و گفته‌اند که پیش از تغییر تصمیم اپل، موفق شده‌اند چندین مدل از اپل واچ سری ۶ ادیشن دارای آداپتور شارژ در جعبه را سفارش دهند. بااین‌حال با تغییر جدید، اپل رسما آداپتور شارژ را از جعبه‌ی تمامی ساعت‌های هوشمند خود حذف کرد. 

در اینجا، این سؤال مهم پیش می‌آید: آیا اپل قصد دارد ترند حذف‌کردن آداپتور از جعبه را به آیفون‌های نسل جدید هم تعمیم دهد یا خیر؟ نخستین‌بار شایعه‌ها اعلام کردند اپل در پی حذف آداپتور از جعبه‌ی آیفون ۱۲ است. حذف آداپتور از جعبه‌ی آیفون ۱۲ می‌تواند مزیت‌های متعددی برای اپل به‌ارمغان بیاورد. برای مثال، حذف آداپتور باعث کوچک‌شدن جعبه می‌شود تا در هر بسته‌ی حمل‌و‌نقل بتوان تعداد بیشتری جعبه قرار داد. بااین‌حال، قطعا حذف آداپتور از جعبه‌ی آیفون ۱۲ انتقادهای بیشتری به‌همراه خواهد داشت.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این خبر چیست؟ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آداپتور شارژ از جعبه مدل‌های ادیشن و هرمس اپل واچ نیز حذف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..