تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویب یک طرح دیگر برای مقابله با آمریکا در کمیسیون امنیت ملی

شهریار حیدری، در توضیح جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه طرحی برای مقابله با تهدیدات آمریکا مورد بررسی قرار گرفت؛به موجب این طرح اگر کشورهای طرف برجام به تعهدات برجامی خود پایبند نباشند، به موازات عدم پایبندی آنها، ایران تعهدات برجامی را تعدیل خواهد کرد.

وی افزود: این طرح برای مقابله با تهدیدات آمریکا است که جزئیات آن در جلسه فردای کمیسیون بررسی خواهد شد و در جلسه روز سه‌شنبه تعیین تکلیف نهایی می‌شود؛ هنوز درباره قید فوریت آن تصمیم‌گیری نشده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت که در این جلسه رزم حسینی، وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت نیز حضور پیدا کرد و به ارائه برنامه‌هایش در صورت صدارت وزارت صمت پرداخت.

۲۱۶۲۱۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویب یک طرح دیگر برای مقابله با آمریکا در کمیسیون امنیت ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..