تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهکارهایی کارآمد برای کندی سرعت تلفن همراه

/به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  بسیاری از افراد به مشکل کندی ناگهانی تلفن همراه و عملکرد برخی از برنامه‌ها یا عدم برقراری برخی از تماس‌های ضروری رنج می‌برند که باعث می‌شود فرد نتواند از تمامی امکانات تلفن همراهش بهره‌مند شود.

استفاده روزانه و مداوم از تلفن‌های همراه  سرعت بیشتر تلفن‌ها را پایین می‌آورد و باعث می‌شود که عملکرد آن کند شود و به برخی از دستورات خاص پاسخ ندهد.

طبق وب سایت "Business Insider" ، در اینجا "Al Watan" 7 نکته برای سرعت بخشیدن به تلفن هوشمند ارائه می‌شود که بعضی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

از شر عکس‌های قدیمی خلاص شوید

حذف پرونده‌های غیر ضروری یکی دیگر از روش های عالی برای سرعت بخشیدن به تلفن است. عکس‌های ذخیره شده باید به کامپیوتر، Google Drive یا iCloud منتقل شوند و پس از آن حذف شوند.


برنامه‌هایی را که فضای زیادی را اشغال می کنند حذف کنید

هر زمان بسیاری از برنامه‌ها با فضای زیاد بارگیری می شوند، دستگاه کند خواهد بود و بنابر این ترجیح داده می‌شود برنامه‌هایی که فضا می‌گیرند و  غیرضروری یا بزرگ هستند حذف شوند.

سرعت تلفن همراه

پیام‌های متنی قدیمی را پاک کنید

بیشتر افراد فراموش می‌کنند پیام‌های متنی را در تلفن حذف کنند، اما بر ظرفیت ذخیره سازی و سرعت تلفن تأثیر می‌گذارد و بنابراین باید به صورت دوره‌ای حذف شود.

به روزرسانی خودکار برنامه را خاموش کنید

به روزرسانی برنامه‌ها در پس زمینه می تواند سرعت تلفن شما را کم کند، بنابراین باید برنامه‌ها را به صورت دستی به روز کنید.

همه برنامه‌های در پس زمینه را ببندید.

بستن برنامه‌هایی که در پس زمینه اجرا می شوند ، ممکن است باعث شود تلفن شما روان‌تر کار کند ، به خصوص اگر برنامه‌های بزرگ و دست و پا گیر مانند بازی‌ها دارید.

هر از چند گاهی تلفن را دوباره راه اندازی کنید

تلفن شما یک کامپیوتر کوچک است، بنابراین با او اینگونه رفتار کنید و هر از چند گاهی آن را دوباره راه اندازی کنید.

به روزرسانی‌های نرم افزار را بررسی کنید.

در صورت لزوم تلفن خود را به روز کنید؛ به روزرسانی‌های نرم افزار اغلب شامل رفع اشکال می‌شوند، برخی از آن‌ها می‌توانند به مشکلی مربوط شوند که باعث کند و ضعیف شدن تلفن شما می شود، اگر این یک به روزرسانی جزئی باشد ، احتمالاً برخی از موارد را برطرف می‌کند اما اگر یک به روزرسانی عمده باشد، این به تلفن مورد استفاده شما بستگی دارد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهکارهایی کارآمد برای کندی سرعت تلفن همراه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..