تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه دلهره اور وقوع حادثه ای در شهر بازی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ۴ روز قبل در حادثه سقوط دستگاه "سقوط آزاد" یک شهربازی در مرسی مطروح، ده نفر از جمله شش کودک دچار شکستگی و جراحت شدند. مرسی مطروح یکی از شهر‌های شمالی و ساحلی کشور مصر است که با توجه به داشتن ساحل با دریای مدیترانه، به عنوان یک شهر گردشگری مطرح شده است. در این شهر امکانات گردشگری زیادی از جمله شهر بازی وجود دارد. حادثه مذکور در شهر بازی این شهر و در دستگاه "سقوط آزاد" صورت گرفته است. بر اساس اطلاعیه‌ای که بیمارستان این شهر اعلام کرده است، این حادثه باعث شکستگی و زخمی شدن ۱۰ نفر شده است. این اتفاق در "شهربازی Busette" و در اثر قطع ناگهانی برق این وسیله، به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید

دادسرای عمومی ۳ دستور فوری برای بسته شدن دستگاه بازی ذکر شده، دستگیری مالک و مستاجر آن و تحقیق در مورد حادثه را صادر کرده است. بر اساس اخبار منتشر شده در وب سایت "مصر اوی"، اداره پلیس این شهر صاحب دستگاه و مستاجر را بازداشت و دادسرای عمومی، دادرسی اظهارات مجروحان و شاهدان عینی را آغاز کرده است.

این اتفاق در فضای مجازی سر وصدای زیادی ایجاد کرده که مهم‌ترین آن ویدئویی است که بین کاربران شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. در این ویدئو مشخص است که دستگاه در ارتفاع ۱۰ متری از حالت عادی خود خارج شده و سقوط می‌کند.

در ادامه ویدئوی منتشر شده از سقوط این دستگاه بازی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه دلهره اور وقوع حادثه ای در شهر بازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..