تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لینک‌اند‌کو از خودروی الکتریکی و مفهومی زیرو رونمایی کرد

شرکت Lynk & Co از خودرو مفهومی Zero رونمایی کرد؛ قرار است این خودروی الکتریکی اواخر هفته جاری در نمایشگاه پکن برای عموم به‌نمایش گذاشته شود. زیرو که به‌عنوان پیش‌نمایشی از یک مدل تولیدی آینده طراحی شده است، خودرویی برقی براساس معماری تجربه پایدار (SEA) جیلی خواهد بود.

نمای جانبی خودروی مفهومی و الکتریکی لینک اندکو زیرو / Lynk & Co Zero Concept

لینک‌اندکو به جزئیات زیادی درباره خودروی الکتریکی زیرو اشاره نکرد، اما مدل مفهومی جدید در استودیوی گوتنبرگ این شرکت طراحی شده و شبیه نسخه هاچ‌بک سدان 03 است. بااین‌حال، زیرو به لطف جلوپنجره کاملا محصور، دستگیره‌های در هم‌سطح بدنه و سپرهای اصلاح‌شده، آیرودینامیک پیشرفته‌ای دارد.

همچنین می‌توان شاهد بدنه ساده، رینگ‌های آیرودینامیکی بهینه‌شده و شیشه عقب (گلخانه) شیک بود. از جمله سایر ویژگی‌های درخورتوجه این خودرو می‌توان به چراغ‌های عقب LED تمام عرض، اسپویلر نصب شده روی صندوق عقب و دیفیوزر نسبتا کوچک ​​اشاره کرد.

نمای عقب خودروی مفهومی و الکتریکی لینک اندکو زیرو / Lynk & Co Zero Concept

مقاله‌های مرتبط:

درحالی‌که نمای بیرونی خودرو از مدل 03 الهام می‌گیرد، کابین کاملا جدید است و از فرمان پایین تخت و همچنین سیستم سرگرمی و اطلاعاتی بزرگ بهره می‌برد. همچنین می‌توانیم کنسول مرکزی بی‌نظیر، سطوح پوشیده شده از چرم و برخی تزئینات روشنایی را در داخل کابین مشاهده کنیم.

زیرو دومین خودروی مفهومی لینک‌اندکو است و این شرکت آن را «اولین نگاه» برای تبدیل‌شدن این برند به پیش‌گام عرصه ساخت خودروهای تمام‌برقی توصیف می‌کند. اطلاعات اضافی درباره زیرو در نمایشگاه خودرو پکن منتشر خواهد شد، اما مسئولان لینک‌اندکو گفتند که این خودروی مفهومی برقی سال آینده تولید می‌شود و قرار است طبق استاندارد NEDC بیش از ۷۰۰ کیلومتر ظرفیت پیمایش داشته باشد. این شرکت همچنین اعلام کرد که خودروی زیرو دارای به‌روزرسانی بی‌سیم و زمان صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت کمتر از چهار ثانیه است.

نمای جانبی خودروی مفهومی و الکتریکی لینک اندکو زیرو / Lynk & Co Zero Concept  در کنار ساختمان

جیلی، شرکت مادر لینک‌اندکو نیز اشاره کرد که هدف پلتفرم SEA، عرضه‌ی «اولین معماری منبع باز جهان» است. درنتیجه، این پلتفرم برای استفاده در خودروهای برقی با سایر تولیدکنندگان و خودروسازان به‌اشتراک گذاشته می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لینک‌اند‌کو از خودروی الکتریکی و مفهومی زیرو رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..