تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب یک خبر درباره «قورباغه»/سریال هومن سیدی آبان عرضه می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «قورباغه» یکی از کنجکاوی‌برانگیزترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی است که هومن سیدی و تیمش بیش از یک سریال برای ساخت آن صرف کردند و این روزها خبرهای مختلفی درباره زمان عرضه این سریال در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

در یکی از آخرین خبرها درباره این سریال یک روزنامه از دعوای مالکیتی بر سر این سریال نوشته بود که کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام مرتبط با «قورباغه» این خبر را به شدت تکذیب کردند و نوشتند: «خبر منتشر شده در یک روزنامه، راجع به سریال قورباغه سراسر دروغ و کذب است و قطعا شکایت قضایی انجام خواهد گرفت.»

در ادامه این متن روابط عمومی سریال «قورباغه» انگشت اتهام را به سمت یکی از پلتفرم‌های وی‌اودی گرفته و نوشته است: «متاسفانه افرادی با هدف تخریب در آستانه پخش سریال شروع به دروغ‌پردازی نموده اند از جمله پلتفرم وی او دی بزرگی که سریال به ایشان فروخته نشده است منشا این شیطنت هاست.»

«قورباغه» چه زمانی عرضه می‌شود؟

پس از این واکنش‌ها سوالی که در کامنت‌های این پست در اینستاگرام تکرار شد این بود که بالاخره «قورباغه» چه زمانی عرضه خواهد شد؟ 

گفته می‌شود مجوز انتشار قسمت‌های ابتدایی این سریال از سوی سازمان سینمایی منتشر شده است. پایگاه خبری صبح سینما با اعلام این خبر نوشت «قورباغه» از آبان‌ماه در شبکه نمایش خانگی و پلتفرم‌های عرضه محتوای اینترنتی عرضه خواهد شد. 


در این سریال که به کارگردانی هومن سیدی ساخته می‌شود، نوید محمدزاده برای چهارمین بار با سیدی همکاری کرده و در کنار صابر ابر برای اولین‌بار به نمایش خانگی می‌آیند.

سیدی در این اثر همچنین از سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، آناهیتا افشار و مهران غفوریان در کنار چهره‌های جدید استفاده کرده است.
 

۲۵۸۲۵۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب یک خبر درباره «قورباغه»/سریال هومن سیدی آبان عرضه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..