تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی احتمالاً درصدد ساخت مانیتور گیمینگ است

به‌طور کلی، شرکت‌های معروف دنیای فناوری همیشه درصدد گسترش بازار فروش و میزان درآمد سالیانه خود هستند. به‌همین‌دلیل، مدیران این غول‌های تجاری به‌‌دنبال محصولات جدیدی هستند که افراد بیشتری مشتاق خرید آن‌ها باشند. این تلاش بیشتر در راستای حفظ نرخ رشد این شرکت‌ها و گسترده‌تر کردن اکوسیستم محصولات آن‌ها انجام می‌شود. برای مثال، سال گذشته شیائومی علاوه‌بر فروش گوشی‌ هوشمند، محصول جدیدی را در دنیای بازی‌های ویدئویی تولید کرد. این سازنده تلفن هوشمند معروف چینی این‌بار سراغ تولید و فروش نمایشگرهای مخصوص گیمرها رفت. بر اساس اخباری که هنوز صحت آن‌ها تأیید نشده است، هواوی نیز در حال کار کردن روی نمایشگر خود است. همان‌طور که انتظار می‌رود، قرار است هواوی در نمایشگرهای خود از بهترین فناوری‌های موجود استفاده کند.

سه محصول در خط تولید جدید هواوی حضور خواهند داشت

بر اساس اطلاعات منتشرشده، خط تولید مانیتورهای هواوی دارای سه شاخه مختلف خواهد بود که قیمت‌های متفاوت بازار را هدف قرار داده‌ است. انتظار می‌رود گران‌ترین گزینه موجود در خط تولید مذکور که قرار است با بهترین نمایشگرهای حال حاضر دنیای فناوری رقابت کند، از فناوری مینی LED به‌همراه تاریکی موضعی تمام‌آرایه‌ای (FADL) درکنار نرخ‌ نوسازی ۲۴۰ هرتزی استفاده کند؛ این ترکیب هنوز در هیچ نمایشگری دردسترس نیست. جزئیات کمی درباره دو مانیتور دیگر منتشر شده است. برخی گزارش‌ها می‌گویند هواوی برای نبرد با دیگر محصولات بخش‌های سطح پایین‌تر از آن دو استفاده خواهد کرد. دیگران نیز ادعا می‌کنند که یک مانیتور خمیده ۲۳٫۸ اینچی در بین محصولات جدید این شرکت وجود دارد.

مانیتور مخصوص بازی

اگر اطلاعات موجود درباره خط تولید مانیتورهای پرچم‌دار مخصوص بازی هواوی درست باشد، به‌نظر می‌رسد که این شرکت در حال کار روی نمایشگری است که از پنل Fast IPS با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی مجهز به نور پس‌زمینه FALD مینی LED، استفاده خواهد کرد. وجود این قابلیت‌ها درکنار یکدیگر به ما نوید نسبت کنتراست بسیار بالا در این نمایشگرها را می‌دهد.

مقاله‌های مرتبط:

از آن‌جایی که فناوری FADL بسیار گران‌‌قیمت است، بعید به‌نظر می‌رسد که از آن برای مانیتورهایی با پنل TN یا VA استفاده شود. مخاطبان نمایشگرهای گران‌قیمت در درجه اول به‌دنبال کیفیت هستند، بنابراین حداکثر دقت رنگ برای این افراد مسئله بسیاری مهمی است. در این گزارش‌ها چیزی در مورد پیشرفت نقطه کوانتومی یا بهبود دقت رنگ گفته نشده است؛ اما از آن‌جایی که ما درباره نمایشگری با فناوری‌های خاص صحبت می‌کنیم، این ویژگی‌هایی است که انتظار می‌رود وجود آن‌ها در مانیتورهای مذکور منطقی باشد. البته اکثر این موارد در حد حدس و گمان است.

درحال‌حاضر، پنل‌های سریع IPS با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز از دو شرکت AU Optronics و LG Display دردسترس هستند. پیشرفته‌ترین موارد موجود از فناوری Fast IPS پنل‌های ۲۷ اینچی ۸ بیتی هستند که از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پشتیبانی می‌کنند. واقعا صحبت درباره ویژگی‌ها و قابلیت‌های نمایشگرهای آینده هواوی سخت است؛ زیرا هنوز اطلاعات کافی از آن‌ها دردسترس نیست. وجود یک مدل منحنی در خط تولید جدید این شرکت کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد؛ زیرا LCD‌های خمیده به سرعت سهم خود را در بازار به دست می‌آورند و سود زیادی برای تولیدکنندگان خود خواهند داشت.

هواوی به‌طور رسمی تولید نمایشگرهای مخصوص بازی را تأیید نکرده است

هنوز هواوی به‌طور رسمی حضور خود را در بازار رقابت تولیدکنندگان مانیتور تأیید نکرده است، اما درست‌بودن این ادعا اصلا مسئله‌ی دور از ذهنی محسوب نمی‌شود. آنر، یکی از برندهای بسیار معروف این شرکت، اکنون مدتی است که به فروش تلویزیون روی آورده است؛ بنابراین هواوی از تجربه کافی برای این فناوری برخوردار است. درست است که تلویزیون با مانیتور تفاوت‌هایی دارد؛ اما تا آنجا که به تولید مربوط می‌شود می‌توان شباهت‌های بسیاری را در آن‌ها مشاهده کرد.

اما تخصص فنی تنها نکته‌ای نیست که هواوی در ساخت نمایشگرهای جدید خود به آن نیاز دارد؛ به‌دلیل محدودیت‌های اعمال‌شده از سوی دولت ایالات متحده آمریکا، تهیه قطعات مختلف برای هواوی سخت‌تر از گذشته شده است. بنابراین عرضه یک محصول جدید ممکن است برای این شرکت در شرایط فعلی سخت باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی احتمالاً درصدد ساخت مانیتور گیمینگ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..