تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محاصره گردشگران محلی توسط خرچنگ های غول پیکر!

گردشگران به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک خانواده استرالیایی که سواحل جزیره کریسمس را برای تفریح خود انتخاب کرده بودند هرگز تصور نمی‌کردند که با هجوم شبانه خرچنگ‌های غول پیکر غافلگیر شوند. بوی غذایی که آن‌ها در ساحل جزیره تهیه می‌کردند ده‌ها خرچنگ را به سوی آن‌ها کشاند. این اتفاق در جزیره کریسمس واقع در غرب استرالیا رخ داد.

در ویدئویی که یکی از اعضای خانواده با تلفن همراه خود تهیه کرده است هجوم ده‌ها خرچنگ را به محل اقامت آن‌ها در ساحل نشان می‌دهد. در ویدئوی منتشر شده ده‌ها خرچنگ در محدوده ساحل دیده می‌شوند. بنا به گفته این خانواده خرچنگ‌ها نه تنها وسایل متعلق آن‌ها را به اِشغال خود درآوردند بلکه منتظر بودند تا با ترک ساحل توسط این خانواده، برخی وسایل باقیمانده را با خود ببرند.

بیشتر بخوانید

«وینتر مَکِندریک»، یکی از دختران این خانواده در این باره گفت: «ما قبلا جا‌های مختلفی چادر زده بودیم، اما من هرگز چنین صحنه‌ای را ندیده بودم. آن‌ها ابتدا حدود ۲۰ تا بودند، اما وقتی ما پخت و پز را آغاز کردیم تعداد آن‌ها بیشتر و بیشتر شد. پسرم حدود ۵۲ خرچنگ را شمارش کرد. کار او گرفتن خرچنگ‌ها و دور کردن آن‌ها از محلی بود که ما قصد داشتیم در آنجا غذا بخوریم. آن‌ها از میز ما بالا می‌رفتند و برخی از باربیکیو...»

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محاصره گردشگران محلی توسط خرچنگ های غول پیکر!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..