تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکل ایمیل و مرورگر پیش فرض در iOS 14 برطرف شد

بدون شک یکی از ویژگی‌های بسیار جذاب iOS 14، توانایی استفاده از نرم‌افزارهای ایمیل و مرورگر محبوب خود کاربر به‌جای برنامه‌های پیش‌فرض است. اما در این میان مشکلی پیش آمد که تجربه کاربری بعضی افراد را با مشکل مواجه کرد. بعضی از کاربران اعلام کردند که پس از تغییر نرم‌افزارهای پیش‌فرض، هنگامی که تلفن هوشمند خود را ریست می‌کنند، هر دو برنامه به حالت پیش‌فرض خود یعنی Mail و Safari باز می‌گردند. این مشکل برای بعضی از کاربران سیستم‌عامل iOS رخ داده بود، به همین دلیل اپل به‌سرعت دست به‌کار شد تا بتواند آن را با به‌روزرسانی جدید خود رفع کند.

مقاله‌های مرتبط:

امروز اپل با انتشار به‌روزرسانی جدید 14.0.0 برای آیفون و آیپد، موفق شد این مشکل را رفع کند. ساعت هوشمند این شرکت نیز به نسخه 7.0.1 به‌روزرسانی خواهد شد. مشکلاتی از این دست می‌توانند روی تجربه کاربری افرادی که از محصولات اپل استفاده می‌کنند تأثیر منفی بگذارند. بیشتر افرادی که طرفدار دستگاه‌های ساخته شده به‌وسیله این شرکت هستند، دوست دارند بتوانند به‌راحتی و بدون مشکل از همه فناوری‌ها و قابلیت‌های موجود در آن استفاده کنند. به‌همین دلیل است که اپل به‌سرعت سعی در رفع مشکلات سیستم‌عامل محبوب خود دارند.

اکنون هنگامی که کاربران به‌روزرسانی جدید سیستم‌عامل iOS 14 را نصب می‌کنند، پس از تغییر برنامه‌های ایمیل و مرورگر به نرم‌افزاری دلخواه خود می‎توانند بدون هیچ مشکلی دستگاه‌شان را ریست کنند. از برنامه‌های جایگزین نرم‌افزارهای پیش‌فرض اپل برای ایمیل و مرورگر می‌توان به گوگل کروم، مایکروسافت اج، فایرفاکس، جیمیل، اوتلوک (Outlook) و اسپارک (Spark)  اشاره کرد.

ایمیل iOS 14

دیگر مشکلات رفع شده در iOS 14.0.1

اپل در به‌روزرسانی جدید خود چند مشکل موجود در iOS 14 را رفع کرده است

البته این تنها مشکلی نیست که در به‌روزرسانی جدید سیستم‌عامل iOS 14 رفع شده است. اپل عموما در هر به‌روزرسانی به سراغ بخش‌های مختلف پلتفرم‌های خود رفته و آن‌ها را بررسی می‌کند. بر اساس گزارشی که اخیرا از سوی یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شده، اپل در نسخه iOS 14.0.1 به سراغ بخش‌های مختلفی رفته است. مشکلات اصلاح شده در این به‌روزرسانی شامل عدم نمایش تصاویر در آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، متصل نشدن آيفون‌ها به وای‌‎فای، ظاهر نشدن تصاویر در ویجت‌ها و موارد دیگر می‌شود.

به‌نظر می‌رسد اپل از سیستم‌عامل پیشین خود که بلافاصله پس از انتشار با مشکل مواجه شد درس گرفته است و اکنون می‌خواهد بهترین تجربه کاربری را به کسانی که قصد دارند از محصولات این شرکت استفاده کنند، ارائه دهد. اگر یکی از کاربران آیفون و آیپد هستید و از سیستم‌عامل iOS 14 استفاده می‌کنید، برای شما پیامی ارسال می‌شود که از انتشار به‌روزرسانی جدید خبر می‌دهد. اگر هنوز تلفن همراه شما درباره این به‌روزرسانی پیامی دریافت نکرده است باید به بخش تنظیمات (Settings) بروید و سپس گزینه عمومی (General) را انتخاب کنید. در نهایت نیز روی به‌روزرسانی نرم‌افزار (Software Update) کلیک کنید. می‌توان در سایت رسمی اپل فهرست به‌روزرسانی‌های امنیتی محصولات این شرکت را مشاهده کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکل ایمیل و مرورگر پیش فرض در iOS 14 برطرف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..