تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروشگاه استیم پرفروش ترین عناوین خود را معرفی کرد

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرویس اینترنتی استیم، سایت و فروشگاهی برای عرضه انواع بازی‌های رایانه‌ای است. این سرویس هر ماه لیستی از پرفروش‌ترین بازی‌هایی که کاربران خریده‌اند را منتشر می‌کند. در فهرست پرفروش‌ترین‌های ماه آگوست نیز نام دو بازی Horizon Zero  Dawn و Fall Guys به چشم می‌خورد. 

استیم با نگاهی به درآمد حاصل از فروش دو هفته پس از انتشار هر بازی، برترین بازی‌های فروخته شده را تعیین می‌کند.

بیشتر بخوانید

در بسیاری از فهرست ماه آگوست بازی‌هایی نظیر Horizon Zero Dawn: Complete Edition، Panache Digital Games' Ancestors: The Humankind Odyssey Thorium's  و UnderMine به چشم می‌خورند.

از جمله بازی‌های موفق می‌توان به Fall Guys اشاره کرد که در اواسط فصل اول به سر می‌برد و به تازگی بروزرسانی دریافت کرده است که قابلیت چکش‌ها را به آن اضافه کرده است.

بازی‌های Horizon Zero Dawn, Fall Guys پرفروشترین‌های ماه August

همچنین اوایل ماه آگوست نسخه رایانه‌ای بازی Horizon Zero Dawn بعد از مدت‌ها انتظار ، منتشر شد که در مقایسه با نسخه PS4 خود دارای پیشرفت‌های مختلفی از جمله تصاویر با کیفیت، پشتیبانی از مانیتورهایUltrawide ، قاب های قفل نشده و موارد دیگر بود. بازی Horizon Zero Dawn فقط در PS4 بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروخته است و مطمئناً آمار مخاطبان این بازی با فروش نسخه کامپیوتری آن افزایش خواهد داشت.

بازی‌های Horizon Zero Dawn, Fall Guys پرفروشترین‌های ماه August

گفتنی است عنوان قابل توجه دیگری که در ماه آگوست فروش خوبی داشت،  بازی Factorio بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروشگاه استیم پرفروش ترین عناوین خود را معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..