تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی کریمی و نگرانی دوباره هواداران استقلال

 کریمی که مقابل دوربین شبکه الکاس ایستاده بود در پاسخ به سؤال خبرنگار این شبکه به زبان انگلیسی گفت: «متأسفانه باوجود اینکه از حریفمان پیش بودیم بازی را واگذار کردیم. من به پاختاکور تبریک می‌گویم اما فکر می‌کنم داور اشتباهات بزرگی مرتکب شد. داور در نیمه دوم یک پنالتی قطعی را برایمان نگرفت و فکرمی کنم گل اول تیم پاختاکور هم خطا بود.»

گزارشگر از علی کریمی درباره قراردادش با استقلال پرسید که کریمی در پاسخ گفت: «قرارداد من به پایان رسیده و منتظر ببینیم در آینده چه اتفاقاتی پیش می‌آید.»

بیشتر بخوانید: حمله استقلالی ها به پیج داور عمانی

254 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی کریمی و نگرانی دوباره هواداران استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..