تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آپدیت جدید سری گلکسی اس 20 با تمرکز روی بهبود عملکرد دوربین منتشر شد

سامسونگ انتشار آپدیت سپتامبر ۲۰۲۰ را برای پرچم‌داران سری گلکسی اس ۲۰ آغاز کرده است که ویژگی‌های کاربردی‌ای نیز به‌همراه دارد. گویا درکنار افزایش سطح امنیتی سه گوشی موبایل گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس و اس ۲۰ اولترا، کیفیت تصاویر ثبت‌شده و فیلم‌برداری نیز بهبود می‌یابد.

طبق گفته‌های رسانه SamMobile، نسخه‌ی جدید به‌روزرسانی نرم‌افزاری با شماره‌ی G98xxXXU4BTIB و حجمی نزدیک به ۳۵۰ مگابایت عرضه می‌شود. شماره‌سریال باتوجه‌به هر دستگاه متفاوت خواهد بود و به‌جای حروف x حرف یا عدد منتسب به مدل‌های سری گلکسی اس ۲۰ قرار خواهد گرفت.

متأسفانه سامسونگ اشاره نکرده است که منظور از بهبود عملکرد دوربین چیست و آیا ویژگی جدیدی به اپلیکیشن دوربین اضافه می‌شود یا به‌روزرسانی فقط برای رفع ایرادها و باگ‌ها منتشر شده است. با‌این‌حال، رسانه‌ی SamMobile توضیح می‌دهد که به‌روزرسانی منتشرشده برای بهبود عملکرد ویژگی‌هایی در نظر گرفته شده است که همراه‌با به‌روزرسانی رابط کاربری OneUI 2.5 به پرچم‌داران سامسونگ اضافه شدند.

هفته‌ی گذشته، به‌روزرسانی با هدفی مشابه برای سری گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ منتشر شد که پکیج امنیتی جدید گوگل را نیز به‌همراه داشت. درهرحال، مقام‌های سامسونگ اعلام کرده‌اند که به‌روزرسانی جدید برای سری گلکسی اس ۲۰ ابتدا در آلمان منتشر می‌شود تا ایرادهای احتمالی را بیابد و قبل از انتشار جهانی به‌روزرسانی برطرف کند. با این حساب، احتمال تأخیر چندروزه در انتشار به‌روزرسانی جدید سه‌ پرچم‌دار سری گلکسی اس ۲۰ در نقاط مختلف جهان وجود دارد؛ اما کاربران با امنیت خاطر بیشتری به‌روزرسانی را نصب خواهند کرد.

مقاله‌های مرتبط:

درصورتی‌که به‌روزرسانی هنوز برایتان منتشر نشده است، از قسمت تنظیمات به قسمت آپدیت نرم‌افزاری بروید و گزینه‌ی دانلود و نصب را انتخاب کنید. از این طریق، با روش دستی از انتشار به‌روزرسانی مطلع خواهید شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آپدیت جدید سری گلکسی اس 20 با تمرکز روی بهبود عملکرد دوربین منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..