تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف لوازم بهداشتی و آرایشی تقلبی حوالی خیابان کرمان پایتخت

سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه در شرق تهران فردی لوازم آرایشی و بهداشتی با ارزش پایین‌تر تهیه و پس از بسته بندی با لوگوی شرکت‌های معروف به بازار مصرف عرضه می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم عملیات پلیس امنیت اقتصادی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در حوالی خیابان کرمان شد، ادامه داد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت که متهم در طبقه همکف ساختمان محل سکونتش بسته بندی‌های لوازم بهداشتی و آرایشی را تغییر می‌دهد.

این مقام انتظامی افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان برای دستگیری متهم و بازرسی از محل به مخفیگاه وی اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهم ۳۹ دستگاه لیبل زن برقی و ۵ هزار و ۷۸۳ قوطی خالی و ۱۵ هزار و ۹۵ لوازم آرایشی و بهداشتی دارای ارزش پایین کشف شد.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه متهم در بدو دستگیری در همان محل به جرم ارتکابی اش اعتراف کرد، گفت: متهم اظهار کرد، لوازم آرایشی و بهداشتی را در جعبه و قوطی‌های جدید بسته بندی و پس از لیبل زنی و نصب لوگوهای برند با ارزش بالاتری در بازار مصرف توزیع می‌کرده است.

وی در پایان به معرفی متهم به مراجع قضائی اشاره کرد و ابراز داشت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

۲۳۵۲۳۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف لوازم بهداشتی و آرایشی تقلبی حوالی خیابان کرمان پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..