تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فهرست ۱۰ گوشی پرفروش آمریکا طی هفته نخست سپتامبر اعلام شد؛ اپل در صدر

شرکت کانترپویت که در زمینه ارائه گزارش‌های مالی مرتبط با بازار گجت‌های هوشمند فعالیت دارد، آمار جالبی از فروش گوشی‌های هوشمند در هفته اول ماه سپتامبر ارائه داده که مختص به بازار ایالات متحده می‌شود. درواقع آمار به ۱۰ گوشی پرفروش در بازه زمانی ۳۱ آگوست (۱۰ شهریور) تا ۵ سپتامبر (۱۵ شهریور) اشاره می‌کند که شامل اطلاعات جالبی است.

در جدول ارائه شده متاسفانه تنها به گوشی‌های پرفروش اشاره شده و گزارش دقیقی از تعداد دستگاه‌های فروخته‌شده وجود ندارد. با‌این‌حال، می‌توان مشاهده کرد که سه گوشی هوشمند قرارگرفته در صدر جدول را محصولات اپل تشکیل می‌دهند. درواقع جایگاه اول تا سوم به آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو مکس و آیفون SE مدل ۲۰۲۰ تعلق گرفته است و در جایگاه چهارم نیز گلکسی نوت ۲۰ اولترا مدل 5G سامسونگ به چشم می‌خورد.

اپل علاوه بر جایگاه اول تا سوم، جایگاه پنجم و ششم پرفروش‌ترین گوشی‌های هفته اول سپتامبر را نیز دراختیار دارد. دو گوشی هوشمند آیفون ایکس آر و آیفون ۱۱ پرو در جایگاه پنجم و ششم قرار گرفته‌اند. در جایگاه هفتم ال‌جی استایلو ۶ قرار دارد و جایگاه هشتم و نهم نیز به دو گوشی هوشمند گلکسی نوت ۲۰ مدل 5G و گلکسی اس ۲۰ مدل 5G سامسونگ تعلق گرفته است.

در جایگاه دهم اما محصولی میان‌رده از ال‌جی به‌نام ال‌جی K51 به چشم می‌خورد. آمار ارائه شده نکات بسیار جالبی را از وضعیت بازار ایالات متحده به‌همراه دارد. درواقع برخلاف بازارهای دیگر دنیا که محصولات چینی در میان پرفروش‌ترین‌ها قرار می‌گیرند خبری از گوشی‌های هوشمند شرکت‌های چینی در میان ۱۰ تلفن هوشمند پرفروش در بازار ایالات متحده به چشم نمی‌خورد.

۱۰ گوشی پرفروش ایالات متحده

اپل به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های آمریکایی، نبض بازار گوشی‌های هوشمند ایالات متحده را در دست دارد و تنها رقبای آن، شرکت‌های کره‌ای ال‌جی و سامسونگ محسوب می‌شوند. انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده با ورود محصولات جدید در بازار ایالات متحده شاهد تغییراتی باشیم که شاید یکی از این تغییرات، ورود گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۰ FE به فهرست ۱۰ محصول پرفروش باشد.

در این بین در مورد محصولات ال‌جی جالب است بدانید که تقریبا بازار پایین‌رده و محصولات اقتصادی ایالات متحده را با دو گوشی هوشمند ال‌جی K51 و استایلو ۶ دراختیار دارد. برخلاف شرکتی مانند سامسونگ که بازار محصولات بالارده آمریکا را هدف قرار داده است؛ گویا ال‌جی سود را در حضور پر‌رنگ در بازار محصولات اقتصادی می‌بیند. اخیرا نیز شرکت کره‌ای محصولاتی از سری K معرفی کرده که انتظار می‌رود فروش قابل توجهی در بازار ایالات متحده داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فهرست ۱۰ گوشی پرفروش آمریکا طی هفته نخست سپتامبر اعلام شد؛ اپل در صدر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..