تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیف پول آپ چه خدمات بانکی را در قالب فین‌تک ارائه می‌کند؟

کیف‌پول‌های‌ دیجیتال یکی از مهم‌ترین دستاوردهای صنعت فینتک به‌شمار می‌روند که دسترسی به خدمات مالی و اقتصادی را با سهولت و سرعت بالا برای کاربران ممکن می‌کنند. کیف‌پول‌ها با دیجیتالی کردن خدمات مرسوم و پرطرفدار مالی، نقش مهمی در کاهش سفرهای درون‌شهری و همچنین چالش‌های نقل‌وانتقال سنتی پول دارند. در دورانی که پرداخت‌های آنلاین موبایلی به بخش جدانشدنی زندگی کاربران در سرتاسر جهان تبدیل شده است و شرکت‌های بزرگ از گوگل و اپل تا علی‌بابا، خدمات پرداخت و مدیریت کیف‌پول را به کاربران عادی ارائه می‌کنند، راهکارهای مشابهی هم برای کاربران ایرانی در دسترس قرار دارد. کیف‌پول آپ که با شعار «جایگزین کارآمد کیف‌پول و کارت بانکی» ارائه می‌شود، این خدمات را به‌صورت جامع به کاربران عرضه می‌کند. 

کارت‌های بانکی، اولین موج تحول و انقلاب را در ساختار مالی کشور ایجاد کردند و سپس در ترکیب با ابزارهای پرداخت آنلاین (مانند واسط‌های پرداخت) قدم مهمی را در مسیر بلوغ صنعت فینتک در کشور برداشتند. قدمی که به‌مرور، استفاده از پول نقد را در تعامل‌های روزمره از بین برد. اکنون پرداخت‌های آسان موبایلی با کیف‌پول‌های دیجیتال به‌عنوان مرحله‌ی تحول فینتک شناخته می‌شوند. این کیف‌پول‌ها نیاز به همراه داشتن کارت بانکی و حتی حفظ کردن رمز دوم، فرایندهای پرداخت و انتقال پول را به‌راحتی انجام می‌دهند.

با شارژ کردن کیف‌پول آپ دیگر در پرداخت‌ها نیازی به وارد کردن اطلاعات کارت بانکی و رمز دوم نیست

کیف‌پول آپ، محصول شرکت آسان پرداخت است است که به‌عنوان یکی از ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت یا همان PSP فعالیت می‌کند. این سرویس امکان متنوعی از پرداخت در فروشگاه‌ها، پرداخت قبض، جابه‌جایی پول و مدیریت کلی فرایندهای مالی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این کیف‌پول به‌خاطر اهمیتی که از لحاظ مدیریت و اتصال به حساب بانکی دارد، با پیشرفته‌ترین پروتکل‌های امنیتی محافظت می‌شود تا خطر هرگونه سوءاستفاده یا نفوذ به حساب کاربری افراد را به حداقل برساند. کیف‌پول آپ اکنون برای کاربران سیستم‌های عامل اندروید و iOS عرضه می‌شود و نسخه‌ی وب اپلیکیشن آن نیز در دسترس است.

کیف‌پول‌های دیجیتال مانند آپ را می‌توان جایگزین‌های مجازی کیف‌پول سنتی در گوشی‌های هوشمند دانست. این سرویس‌ها که به‌صورت اپلیکیشن اجرا می‌شوند، تقریبا تمامی کارایی‌های یک کیف‌پول سنتی را به‌همراه دارند. آپ به‌لطف همکاری با شرکت‌های فعال در بازار فناوری کشور، خدمات متنوعی را علاوه بر خدمات پایه‌ای پرداخت قبوض و انتقال پول به کاربران ارائه می‌کند. از جمله‌ی این شرکت‌ها باید به اسنپ اشاره کرد.

این اپلیکیشن که لقب پرکاربردترین اپلیکیشن پرداخت کشور را یدک می‌کشد، خدمات زیر را از طریق کیف‌پول دیجیتال در دسترس کاربران قرار می‌دهد:

سفارش غذا خرید بلیط هواپیما و قطار و اتوبوس رزرو اتاق و هتل در سراسر کشور پرداخت عوارض آزادراه خرید بیمه‌نامه خرید شارژ و بسته اینترنتی اپراتورهای موبایل

پرداخت بین بانکی با آپ

همان‌طور که گفته شد، پرداخت در کیف‌پول الکترونیک آپ بدون نیاز به وارد کردن چندباره‌ی اطلاعات کارت بانکی و رمز عبور انجام می‌شود. درواقع کاربر با شارژ کردن کیف‌پول دیجیتالی خود، به‌نوعی یک حساب ذخیره‌ی پول در اپلیکیشن آپ دارد که تنها با لمس یک دکمه، همه‌ی فرایندهای پرداخت را انجام می‌دهد. نکته‌ی مهم‌تر در استفاده از کیف‌پول دیجیتالی آپ، امکان پرداخت بدون نیاز به کارت بانکی در فروشگاه‌های فیزیکی است. در فروشگاه‌هایی که کارتخوان آپ با نشان پرداخت (بارکد QR) دارند، می‌توانید به‌راحتی و بدون نیاز به وارد کردن رمز کارت، با اسکن کردن بارکد، عملیات پرداخت را انجام دهید.

استفاده از کیف‌پول دیجیتال به‌عنوان ابزاری برای ذخیره پول، یکی از کاربردهایی است که کیف‌پول آپ برای کاربران دارد. آن‌ها می‌توانند به‌جای نگه‌داشتن پول در حساب‌های بانکی که چالش‌های انتقال و پرداخت مانند حفظ کردن اطلاعات کارت و رمزهای پرداخت را دارند، با ذخیره بخشی از دارایی برای پرداخت‌های روزمره در کیف‌پول آپ، فرایندهای پرداخت را سریع‌تر انجام دهند. درنتیجه کاربرانی که هزینه‌های جاری مشخصی برای شخص خود یا خانواده دارند، می‌توانند با شارژ کردن کیف‌پول از حساب بانکی، انتقال پول و پرداخت در تعداد بالا را به آسانی و امنیت بیشتری انجام دهند. نکته‌ی مهم‌تر اینکه کاربر در کیف‌پول آپ، امکان انتقال موجودی کیف‌پول دیجیتال را به حساب بانکی نیز دارد. درنتیجه اگر پس از شارژ کردن کیف‌پول آپ، در حساب بانکی خود به دلایل گوناگون به موجودی نیاز داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید پول را به حساب بازگردانید.

اتصال به بیش از ۳۰ سرویس پرداخت، فرایندهای روزمره خرید و انتقال را برای کاربران آسان می‌کند

درحال‌حاضر، انتقال پول از کیف‌پول آپ به بیش از ۳۳ سامانه بانکی و مالی کشور ممکن است. آپ در کیف‌پول خود پروتکل‌هایی همچون بررسی کد ملی دارنده‌ی سیمکارت و مالک حساب بانکی را بررسی می‌کند تا احتمال سوءاستفاده از حساب‌ها به حداقل برسد. همچنین تمامی اطلاعات افراد هم رمزنگاری می‌شود و هیچ اطلاعات حساسی روی گوشی هوشمند یا اپلیکیشتن ذخیره نخواهد شد. یک نکته‌ی جالب و کاربردی در استفاده از کیف‌پول آپ، امکان انتقال به کیف‌پول‌ آپ فرد دیگر است که مانند انتقال پول بین حساب‌های بانکی عمل می‌کند. این کاربرد خصوصا برای سرپرستان خانوار که قصد انتقال پول به اعضای خانواده را دارند، جذاب خواهد بود.

کیف‌پول آپ قابلیتی به‌صورت شارژ خودکار دارد. برای استفاده از این قابلیت، باید حساب بانکی خود را به کیف‌پول متصل کرده و مبلغی را به‌عنوان شارژ خودکار مشخص کنید. در ادامه، هرگاه که موجودی کیف‌پول آپ از حد مشخصی کمتر شود (یا برای پرداخت و انتقال بعدی شما کافی نباشد) کیف‌پول به اندازه‌ی مشخص‌شده شارژ می‌شود. درحال‌حاضر، ۱۲ بانک کشور، خدمات شارژ خودکار را برای مشتریان انجام می‌دهند. کاربران کیف‌پول آپ فعلا می‌توانند کیف دیجیتالی خود را به مبلغ حداکثر ۲۰۰ هزار تومان شارژ کنند. از محدودیت‌های دیگر کنونی کیف‌پول آپ هم می‌توان به حداکثر روزانه ۴۰ مرتبه امکان انتقال و برداشت از کیف‌پول اشاره کرد.

کیف‌پول‌های دیجیتال خصوصا در شرایط کنونی که انتقال پول نقد و حتی همراه‌داشتن و پرداخت با کارت‌های بانکی، با خطرات انتقال بیماری همراه شده است، راهکارهای جذابی برای کاربران محسوب می‌شوند. کیف‌پول آپ به‌عنوان یکی از راهکارهای پیشگام در این حوزه، امکان بهره‌مندی از سرویس‌های پرداخت آنلاین را با سرعت و امنیت بالا در اختیار کاربران می‌گذارد که قطعا با افزایش پذیرنده‌ها و همکاری بیشتر بانک‌ها، روز‌به‌روز جامع‌تر خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیف پول آپ چه خدمات بانکی را در قالب فین‌تک ارائه می‌کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..