تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش گجت‌های پوشیدنی در سال ۲۰۲۰ از مرز ۴۰۰ میلیون دستگاه خواهد گذشت

شرکت IDC که در زمینه تحلیل بازار گجت‌های هوشمند ازجمله دستبند سلامت و ساعت‌های هوشمند فعالیت دارد، مدعی شده که تا پایان سال ۲۰۲۰ تقریبا ۴۰۰ میلیون گجت پوشیدنی فروخته خواهد شد. پوشیدنی‌ها شامل دسته‌بندی گسترده‌ای از گجت‌های مختلف مانند دستبند سلامت، ساعت هوشمند، هدست، هدفون و موارد دیگر می‌شوند و به گفته IDC نیز پرفروش‌ترین محصولات سال ۲۰۲۰ را هدست‌های بی‌سیم تشکیل می‌دهند.

آمارهای ارائه‌شده IDC در حالی است که بسیاری از کاربران در طول سال ۲۰۲۰ به‌دلیل شیوع بیماری کرونا مجبور به خانه‌نشینی شدند. بیماری کرونا نه‌تنها بازار محصولات مختلف را تحت تأثیر قرار داد، بلکه تولیدات نیز در بازه‌های زمانی مختلف متوقف شدند و حتی پس از آغاز مجدد تولید محصولات، کارخانه‌ها هنوز نتوانسته‌اند به ظرفیت کامل تولیدات خود بازگردند.

بااین‌حال، IDC تخمین می‌زند که فروش گجت‌های پوشیدنی در سال ۲۰۲۰ با افزایش ۶۰ میلیونی نسبت به سال گذشته همراه باشد. در مورد گجت‌هایی نظیر انواع هدست و هدفون نیز IDC تخمین می‌زند ۲۳۴ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۰ به فروش برسد. برای ساعت هوشمند نیز فروشی بالغ بر ۹۱ میلیون دستگاه و برای دستبندهای سلامت نیز ۶۸ میلیون واحد تخمین زده می‌شود.

مقام‌های شرکت IDC توضیح می‌دهند: «با اینکه بیماری کرونا به تعطیلی بازار، اختلال در تولید محصولات و کاهش توان خریداران ختم شد؛ اما تقاضا برای خرید گجت‌های پوشیدنی همچنان در حال افزایش است. درواقع بازار از نظر تقاضا برای خرید انواع هدفون و هدست‌ها رکورد شکست.»

مقاله‌های مرتبط:

گفته‌های IDC کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. درواقع پس از تغییر وضعیت کاری شرکت‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک به حالت دورکاری، بسیاری از کارکنان مجبور به خرید تجهیزات لازم برای ادامه فعالیت به‌صورت دورکاری شدند. همین امر باعث رونق گرفتن بازار لوازم جانبی کامپیوتر و گجت‌های پوشیدنی ازجمله هدفون و هدست شد.

از نگاه IDC امکان افزایش فروش محصولات و گجت‌های پوشیدنی در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ با معرفی دستگاه‌های جدید وجود دارد. باید صبر کرد و دید که چه اتفاقاتی برای بازار گجت‌های پوشیدنی رخ خواهد داد. IDC اشاره‌ای به فروش محصولات در سال ۲۰۲۱ نکرده است و نمی‌دانیم آیا فروش گجت‌های پوشیدنی در سال آینده میلادی نیز رکوردشکن خواهد بود یا خیر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش گجت‌های پوشیدنی در سال ۲۰۲۰ از مرز ۴۰۰ میلیون دستگاه خواهد گذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..