تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت در سال ۲۰۲۱ نسخه‌ای مستقل از آفیس را عرضه می‌کند

طی رویداد ایگنایت ۲۰۲۰ مایکروسافت، ردموندی‌ها در مورد برنامه‌هایشان برای آینده برنامه محبوب آفیس صحبت کردند. طبق گفته‌های مقام‌های بلندپایه مایکروسافت، انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۱ نسخه‌ای مستقل از آفیس برای علاقه‌مندان منتشر شود.

در خلال رویداد، ردموندی‌ها توضیح دادند که نسخه مستقل آفیس برای هردو پلتفرم ویندوز و مک در نظر گرفته می‌شود و زمان انتشار آن نیز در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ رخ خواهد داد. بااین‌حال، مقام‌های مایکروسافت از ارائه توضیحات بیشتر خودداری کردند و گفتند در زمانی مناسب‌تر و نزدیک به لحظه انتشار نرم‌افزارهای جدید در مورد قیمت، سیستم‌عامل‌های درنظر گرفته‌شده و زمان دقیق ارائه به بازار صحبت خواهد شد.

آفیس ۲۰۱۹ آخرین نرم‌افزار مستقل از سری نرم‌افزارهای آفیس سوئیت (Office Suite) محسوب می‌شود که در پاییز سال ۲۰۱۸ روانه بازار شد. آفیس ۲۰۱۹ جایگزینی برای نسخه ۲۰۱۶ بود و اگر برنامه‌های ردموندی‌ها بدون تغییر پیش برود، آفیس ۲۰۲۲ جایگزین آن خواهد شد.

در نسخه آفیس ۲۰۱۹ ویژگی‌هایی به کاربران ارائه شد که تا پیش از آن نیاز به اشتراک آفیس ۳۶۵ وجود داشت؛ برای مثال می‌توان به دو ویژگی زوم و Morph در پاورپوینت اشاره کرد. آفیس از مجموعه‌ نرم‌افزارهای محبوب مایکروسافت است که کاربران بسیاری از سراسر دنیا ازجمله ایران از اپلیکیشن‌های آن استفاده می‌کنند.

مقاله‌های مرتبط:

در حال حاضر، بسیاری از کاربران به مایکروسافت ۳۶۵ (نام جدید آفیس ۳۶۵) کوچ کرده‌اند و با پرداخت حق اشتراک ماهانه از ویژگی‌های آن استفاده می‌کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مایکروسافت ۳۶۵ را می‌توان دسترسی به فضای ابری وان‌درایو برای ذخیره اطلاعات دانست.

با این حال، برخی دیگر از کاربران، نسخه‌های مستقل آفیس را ترجیح می‌دهند. ردموندی‌ها نیز به جای فشار آوردن به کاربران خود برای استفاده از سری برنامه مایکروسافت ۳۶۵ در نظر دارند که نسخه مستقل آفیس ۲۰۲۲ را منتشر کنند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت در سال ۲۰۲۱ نسخه‌ای مستقل از آفیس را عرضه می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..