تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امکان گذاشتن استوری در لینکدین فراهم می‌شود

پیش‌تر، قابلیت گذاشتن استوری به بیشتر شبکه‌ها ازجمله اینستاگرام و یوتیوب اضافه شده بود و لینکدین آخرین پلتفرمی است که پس از چند ماه آزمایش، این ویژگی را عرضه می‌کند.

از امروز، کاربران لینکدین در آمریکا و کانادا می‌توانند در این پلتفرم استوری بگذارند. ناگفته نماند این شبکه درنظر دارد تا چند هفته‌ی آینده، قابلیت استوری‌گذاشتن را دردسترس تمامی کاربرانش قرار دهد.

استوری لینکدین همانند اینستاگرام و اسنپ‌ چت است و امکان افزودن GIF و متن به آن وجود دارد. همچنین، کاربران از قسمت تنظیمات حریم خصوصی می‌توانند افراد مجاز به دیدن استوری را مشخص کنند. استوری‌های کاربرانِ درارتباط در بالای صفحه‌ی اصلی نشان داده و پس از ۲۴ ساعت برداشته می‌شوند.

مقاله‌های مرتبط:

ممکن است ویژگی جدید چندان مورد تقاضای کاربران نباشد؛ اما می‌تواند برای برخی دیگر مزایایی به‌همراه داشته باشد. لیز لی، مدیر ارشد محصول لینکدین، در این‌باره توضیح داد که در آزمایش‌های قابلیت جدید مشخص شد برخی کاربران به دلیل محدودیت زمانی استوری، تمایل بیشتری برای گذاشتن پست نشان می‌دهند. لی به رسانه‌ی Engadget گفت:

در گذشته، برخی افراد در به‌اشتراک‌گذاری پست احساس راحتی نمی‌کردند. استوری لینکدین می‌تواند برای دسته‌ای از افراد که زیاد فعال نیستند، مزیتی محسوب شود تا با دیگران بیشتر در تعامل باشند.

عضو تیم لینکدین در ادامه گفت که استوری می‌تواند در زمان دورکاری، میان همکاران ارتباط برقرار کند. این شبکه‌ی اجتماعی قصد دارد این ویژگی را به‌صورت حرفه‌ای عرضه کند و به استوری لینکدین ویژگی «سؤالِ روز» اضافه می‌شود تا به پیشرفت کاربران کمک ‌کند.

لی افزود که استوری‌های لینکدین به‌صورت حرفه‌ای هستند و قرار نیست استوری‌های سایر پلتفرم‌ها در آن به‌اشتراک گذاشته شود و هدف، تعامل کاری است.

بازطراحی جدید به‌همراه به‌روزرسانی‌های دیگر عرضه می‌شود. در به‌روزرسانی لینکدین، گزینه‌های جدید دسته‌بندی برای جست‌وجو اضافه می‌شود و کاربران می‌توانند دوره‌های آنلاین و سایر محتوا را از این بخش پیدا کنند. قسمت پیام نیز همانند فیسبوک به ویژگی واکنش ازطریق اموجی و تماس ویدئو مجهز می‌شود. تماس ویدئویی اکتبر امسال عرضه‌ می‌شود و از زوم، مایکروسافت تیمز، اسلک و بلوجین پشتیبانی می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امکان گذاشتن استوری در لینکدین فراهم می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..