تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید بلیط هواپیما تهران چارتر و سیستمی از ره بال آسمان

شما با چه وسیله نقلیه‌ای به تهران سفر می‌کنید؟ از هر شهری هم که قصد سفر به تهران را داشته باشید باید ساعتی در راه و جاده بمانید تا به پایتخت برسید. اما با پرواز می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به تهران برسانید. با خرید بلیط هوایپما تهران در این مطلب آشنا شوید تا سفرهای آتی خود را هوایی انجام دهید.

انواع بلیط هواپیما تهران

بلیط هواپیما تهران را می‌توانید در سه نوع زیر خریداری کنید:

بلیط چارتر تهران

مسافران برای سفر به تهران می‌توانند بلیط چارتر تهران را خریداری کنند. نوسان قیمتی بلیط چارتر بسیار زیاد است. به‌طور مثال در ایامی که ترافیک مسافران زیاد است، قیمت آن گران و در زمان‌های کم‌مسافر قیمت آن ارزان‌تر می‌شود.

بلیط‌های چارتر با پیش‌خرید کردن بلیط‌های یک هواپیما در یک مسیر مشخص مثل تهران، ایجاد می‌شود. چارترکننده مجاز است تا قیمت‌گذاری دلخواه خود را البته در چارچوب تعیین‌شده سازمان هواپیمایی کشوری روی آن اعمال کند. تفاوت قیمتی این نوع بلیط به همین دلیل است.

بلیط سیستمی تهران

بلیط سیستمی را باید یک بلیط بی‌عیب و نقص دانست. چون پرواز سیستمی از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده و امکان تأخیر در پرواز در این نوع بلیط بسیار کمتر از پرواز چارتر است. بلیط سیستمی تهران برای کسانی که سفر خود را از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی می‌کنند، مناسب است.

بلیط سیستمی تحت نظارت شرکت‌های هواپیمایی ایجاد شده که قیمت‌گذاری آن نیز، بر عهده خود ایرلاین‌ها است. این نوع بلیط در روزهای نزدیک به پرواز دچار افزایش قیمت می‌شود.

بلیط لحظه آخری تهران

اگر به‌صورت ناگهانی سفر به تهران برایتان پیش آمد و فوراً باید بلیط هواپیما خریداری کنید، نگران نباشید! زیرا بلیط لحظه آخری تهران برای همین زمان‌ها مناسب است.

ره بال

بلیط لحظه آخری درواقع همان بلیط چارتر یا سیستمی است که به فروش نرفته است و اگر در همان روز به فروش نرسد، سوخت می‌شود. از این رو به بلیط لحظه آخری، بلیط روز هم گفته می‌شود. ارزان یا گران بدست آوردن آن به شانس مسافران بستگی دارد. در زمان‌های کم‌سفر و کم‌متقاضی، چارترکننده و ایرلاین برای آنکه ضرر نکنند و بلیط‌های به‌فروش‌نرفته را بفروشند، قیمت بلیط‌های مانده را کاهش می‌دهند. در مقابل در ایام مسافرخیز برای آنکه سود بیشتری کسب کنند، قیمت بلیط لحظه آخری را افزایش می‌دهند.

شما هم می‌توانید لیست کامل بلیط لحظه آخری تهران را در سایت ره بال آسمان چک کنید.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تهران

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تهران به دو متغیر زمان سفر و محدوده قیمتی بستگی دارد.

زمان سفر: در اینکه تهران شهر شلوغ و پر رفت‌وآمدی است؛ هیچ شکی نیست. اما این بدان معنا نیست که نتوانید زمان مناسب را برای خرید ارزان بلیط هواپیما تهران پیدا کنید. برای سفر به تهران و خرید ارزان بلیط هواپیما، تعطیلات نوروز، ایام تعطیل و صبح‌های زود را پیشنهاد می‌کنیم. محدوده قیمتی: ساعات پایانی روز و ایام غیر کاری برای خرید ارزان‌تر بلیط هواپیما تهران، مناسب است.

قیمت بلیط هواپیما تهران

همه مسافران هنگام خرید بلیط هواپیما درگیر چالش قیمتی هستند که به همین علت جست‌وجوهای فراوانی را انجام می‌دهند تا به ارزان‌ترین بلیط هواپیما دست پیدا کنند. برای خرید مناسب بلیط هواپیما تهران باید به عامل «زمان» دقت کافی داشته باشید.

تهران به‌علت موقعیت اقتصادی و اداری که دارد، محل گذر افراد گوناگونی است که برای انجام کارهای خود به آن سفر می‌کنند. در این حالت آن‌ها تمایل دارند صبح زود به تهران برسند که هم زمان با ساعات کاری اداره­ها و اماکن دیگر است. همین امر باعث تقاضای بیشتر و گران‌تر شدن قیمت بلیط هواپیما تهران می‌شود.

از دیگر عواملی که بر محدوده قیمی بلیط هواپیما تهران تأثیرگذار است، می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

نوع بلیط (چارتر، سیستمی و لحظه آخری)؛ کلاس پروازی (اکونومی و بیزینس کلاس)؛ روز (ایام تعطیل یا غیر کاری، تعطیلات و روزهای کاری)؛ شرکت هواپیمایی؛ فاصله مبدأ تا مقصد.

در سایت ره بال آسمان با مشخص کردن نوع پرواز، ساعت پرواز، کلاس پروازی (اکونومی یا بیزینس) و ایرلاین مدنظر، بلیط هواپیما دلخواه خود را خریداری کنید.

چگونه بلیط هواپیما تهران را ارزان بخریم؟

برای خرید ارزان بلیط هواپیما تهران، این چند نکته را به خاطر داشته باشید:

اگر به‌دنبال خدمات اضافه و صندلی‌های بزرگ و راحت هواپیما نیستید؛ پس می‌توانید بلیط هواپیما را ارزان بخرید! زیرا کلاس پرواز اکونومی خدمات کمتری دارد و از کلاس پروازی بیزینس ارزان‌تر است؛ اگر تاریخ دقیق سفر شما به تهران مشخص است، بلیط سیستمی بگیرید تا در زمان ترافیک مسافر، گران نشود؛ مراحل کنسلی و تعویض تاریخ بلیط‌های سیستمی، به مراتب راحت‌تر از انواع دیگر است. پس اگر نسبت‌به تاریخ سفر خود مطمئن نیستید بلیط سیستمی می‌تواند برای شما مناسب باشد؛ صبح زود، نصف شب، تعطیلات و بعد از اتمام ساعت کاری، زمان مناسبی برای خرید ارزان بلیط هواپیما تهران است؛ بلیط لحظه آخری تهران می‌تواند یک برگ برنده باشد و قیمتی ارزان‌تر از انواع دیگر بلیط‌ها داشته باشد. پس در ابتدا بلیط‌های لحظه آخری را چک کنید؛ از سایت ره بال آسمان بلیط خود را بخرید. چرا؟ زیرا یک سایت بی‌واسطه است و افزایش قیمتی بر بلیط‌های هواپیما ندارد.

معرفی دو فرودگاه تهران

به‌علت حجم مسافران و موقعیت خاص شهر تهران؛ دو فرودگاه برای پروازهای داخلی و بین‌المللی در نظر گرفته شده است.

فرودگاه مهرآباد تهران

پروازهای داخلی شهر تهران در فرودگاه مهرآباد انجام می‌شود که روزانه پذیرای مسافران بسیاری است. درحال‌حاضر مهرآباد دارای چهار ترمینال است که با همکاری 15 شرکت هواپیمایی از جمله هواپیمایی سپهران در آن مسافر جابه‌جا می‌کند.

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی یکی از شناخته‌شده‌ترین فرودگاه‌های ایران است که در بزرگراه تهران-قم قرار دارد. این فرودگاه مختص پروازهای بین‌المللی است که ایرلاین‌های بزرگ ایرانی و خارجی در آن نشست‌وبرخاست دارند.

ایرلاین‌هایی که در این مسیر پروازی فعالیت دارند

پرترافیک بودن مسیرهای پروازی این مقصد باعث شده است که ایرلاین‌های معتبر داخلی و خارجی در آسمان تهران پرواز حضور داشته باشند. این ایرلاین‌ها عبارت‌اند از:

ایرلاین‌های ایرانی برای مسیرهای داخلی

ماهان، ایران ایر، کاسپین، آتا، ایران ایرتور، آسمان، کیش ایر، معراج، قشم ایر، تابان و زاگرس.

شرکت هواپیمایی سپهران

 شرکت هواپیمایی سپهران تنها شرکت هواپیمایی بومی استان فارس است که کمتر از دو سال از شروع فعالیتش می‌گذرد. بلیط‌های اینشرکت هواپیمایی نیز قیمت نسبتا مناسبی دارند. در روزهای عادی قیمت بلیط هواپیما تهران به شیراز بین ۲۳۰ هزار تومان تا ۲۷۰هزار تومان است. در روزهای تعطیل نیز قیمت بلیط‌ این پرواز بین ۴۲۰ تا ۴۷۰ هزار تومان می‌رسد.

ایرلاین‌های خارجی برای مسیرهای تهران به مقاصد خارجی

ایرعربیا، لوفت هانزا، اتریشی، قطری، امارات، فلای دوبی، اطلس گلوبال، ترکیش، آئروفلوت، ایرآسیا، کاال‌ام، عمان ایر، سان اکسپرس، آذربایجان ایرلاینز، کرندون ایرلاینز و... .

مسیرهای پرتردد پرواز تهران

در ادامه نگاهی به پرترددترین مسیرهای پروازی تهران می‌اندازیم.

بلیط هواپیما تبریز تهران

دو کلان شهر تبریز و تهران، آمار بالایی در جابه‌جایی مسافر دارند. به همین دلیل بلیط هواپیما تبریز تهران و بالعکس آن در لیست بلیط‌های پرفروش قرار دارد. قیمت بلیط این مسیر پروازی تحت تأثیر عوامل گوناگونی تعیین می‌شود. که این عوامل شامل ایرلاینی که انتخاب می‌شود، نوع بلیطی که خریداری شده (چارتر یا سیستمی)، کلاس پروازی (اکونومی و بیزینس) و زمان پرواز می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه در سایت ره بال آسمان و درکنار باکس هر بلیط این عوامل را مشاهده کنید.

بلیط هواپیما اصفهان تهران

مسافران اصفهانی برای سفر به تهران گزینه‌های نقلیه بسیاری پیش رو دارند. اما هواپیما به‌علت راحتی و سرعت، در بین وسایل نقلیه دیگر محبوبیت فراوانی دارد که بلیط هواپیما اصفهان تهران را می‌توانید به‌آسانی از سایت ره بال آسمان خریداری کنید.

بلیط هواپیما اصفهان تهران در سه نوع بلیط سیستمی، بلیط چارتر و بلیط لحظه آخری فروخته می‌شود. محدوده قیمتی هر یک با افزایش تقاضا گران‌تر شده و با کاهش تقاضا برای بلیط هواپیما ارزان‌تر می‌شود.

بلیط هواپیما کیش تهران

راحت‌ترین و سریع‌ترین مسیر دسترسی به تهران برای شهروندان کیش، هواپیما است. از این رو بلیط هواپیما کیش تهران در لیست پرطرفدارترین‌ها است. مسافرانی که بلیط هواپیما این مسیر پروازی را خریداری کرده‌اند؛ اما به هر دلیلی مجبور به کنسلی آن هستند؛ جایی برای نگرانی ندارند. اگر بلیط خود را از سایت ره بال آسمان خریده باشید، می‌توانید به‌صورت اینترنتی با پُرکردن فرمی یا به‎صورت تلفنی مراحل کنسلی بلیط هواپیما را انجام دهید.

بلیط هواپیما مشهد تهران

شهر مشهد همچون تهران بار ترافیکی زیادی از نظر حجم مسافران دارد. فاصله 899 کیلومتری بین این دو شهر باعث شده تا مسافران برای سرعت بخشیدن به سفر خود مسیر هوایی و خرید بلیط هواپیما مشهد تهران را انتخاب کنند.

قبل از خرید بلیط مشهد تهران بهتر است از اطلاعات پروازی آن که شامل شرایط کنسلی بلیط هواپیما مشهد تهران، مدت‌زمان پرواز مشهد تهران و نیز قیمت بلیط کودک و نوزاد مطلع شوید. در سایت ره بال آسمان و درکنار باکس هر بلیط امکان روئیت این اطلاعات وجود دارد.

رهبال

مسیرهای خارجی به مقصد تهران

از کشورهای گوناگون به مقصد تهران نیز پروازهای روزانه و دوره‌ای انجام می‌شود که پرترددترین مسیرهای خارجی عبارت‌اند از استانبول تهران، فرانکفورت تهران، آمستردام تهران، کوالالامپور تهران، دبی تهران، دهلی تهران، دوحه تهران و... .

خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران

اینترنتی شدن تمام کارهای روزمره به صرفه‌جویی در زمان و هزینه کمک بسیاری کرده است. شما حتی می‌توانید با یک گوشی موبایل بلیط هواپیما خریداری کنید و بدون هیچ زحمت اضافی به سفر بروید. اگر قصد سفر به تهران را دارید، سایت ره بال آسمان در خدمت شما است تا خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران را به آسانی انجام دهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید بلیط هواپیما تهران چارتر و سیستمی از ره بال آسمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..