تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمازون پهپاد خانگی Ring را معرفی کرد

آمازون روز گذشته رویداد جدیدی با محوریت سخت‌افزار برگزار کرد که در جریان آن شاهد معرفی چند محصول بودیم. بدون شک مهم‌ترین محصولی که آمازون روز گذشته معرفی کرد، پهپاد جدید برند رینگ (Ring) با نام Always Home Cam است که از دوربینی باکیفیت استفاده می‌کند. پهپاد Ring Always Home Cam تا سال آینده‌ی میلادی به بازار عرضه نخواهد شد، بااین‌حال آمازون تبلیغی ویدئویی برای محصول آماده کرده است تا نحوه‌ی کارکرد آن را به ما نشان دهد. آن‌طور که آمازون می‌گوید، پهپاد رینگ در محیط داخلی خانه به‌پرواز درمی‌آید و شما می‌توانید به‌صورت زنده ازطریق گوشی هوشمند و به‌لطف دوربین پهپاد، داخل خانه را ببینید. 

در ویدئوی منتشرشده توسط آمازون می‌بینیم وقتی که سارق وارد منزل می‌شود، سیستم امنیتی رینگ فعال می‌شود. به‌دنبال فعال شدن سیستم امنیتی، پهپاد رینگ فورا به‌پرواز درمی‌آید. همین‌که سارق متوجه پهپاد رینگ Always Home Cam می‌شود، فرار می‌کند. آمازون به‌هنگام معرفی محصول اعلام کرد Always Home Cam را می‌توان دوربین خانگی جمع‌و‌جور و سبک‌وزنی به‌حساب آورد که می‌تواند به‌صورت خودکار پرواز کند.

لحظه پرواز پهپاد آمازون رینگ / Amazon Ring

یکی از سؤالاتی که در ذهن‌مان ایجاد شده این است که Always Home Cam به‌هنگام پرواز تا چه حد سروصدا می‌کند؛ متأسفانه ویدئوی منتشرشده‌ی آمازون نمی‌تواند به این سؤال پاسخ دهد. در این ویدئو می‌توانیم صدای عادی مربوط به تحرک پره‌های پهپاد را بشنویم، بااین‌حال صدای پس‌زمینه‌ی ویدئو نمی‌گذارد که ایده‌ی دقیقی از میزان سروصدای ایجاد‌شده توسط پهپاد رینگ داشته باشیم. در نظر داشته باشید که رینگ می‌گوید Always Home Cam پهپادی بی‌صدا است و هنگامی که به‌سمت شما نزدیک شود متوجه صدایش خواهید شد. شنیدن صدای پهپاد به‌هنگام نزدیک‌شدن خبر خوبی برای کسانی است که نگران نقض حریم خصوصی هستند. 

رینگ برند تازه‌واردی در حوزه‌ی وسایل خانه‌ی هوشمند نیست و قبلا محصولات متعددی به بازار عرضه کرده؛ Always Home Cam جدیدترین محصول این شرکت برای خانه‌های هوشمند به‌حساب می‌آید که محصولی منحصربه‌فرد و بسیار جالب است. 

Always Home Cam برخلاف دیگر دوربین‌های امنیتی خانگی رینگ، توانایی پرواز کردن دارد. بر اساس اعلام رسمی، Ring Always Home Cam در سال ۲۰۲۱ با قیمت ۲۵۰ دلار به بازار عرضه می‌شود. رینگ می‌گوید کاربر می‌تواند رمزنگاری سرتاسر (End-to-End Encryption) را در بخش Control Center اپلیکیشن رینگ فعال کند. البته قابلیت رمزنگاری سرتاسری به‌زودی و تا پیش از پایان سال جاری میلادی دردسترس قرار می‌گیرد. این قابلیت، امنیت وسایلی را که رینگ برای خانه‌های هوشمند ساخته بالاتر می‌برد. 

پهپاد آمازون رینگ / Amazon Ring در خارج از خانه در دست

رینگ پیش از اینکه به جایگاه فعلی برسد، استارتاپی با نام Bot Home Automation بود. نخستین محصول این استارتاپ که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد، Doorbot نام داشت و جزو نخستین زنگ‌های درِ ویدئویی به‌حساب می‌آمد. البته Doorbot با مشکلات زیادی دست‌و‌پنجه نرم می‌کرد که مهم‌ترین‌ آن‌ها، ابعاد بزرگ، قابلیت‌های محدود و عملکرد ضعیف بودند. سپس Bot Home به Ring تغییر نام داد و توسط آمازون خریداری شد. رینگ امروزه به‌لطف منابعی که توسط آمازون در اختیارش قرار داده می‌شود، تنوع بالایی از محصولات خانه‌ی هوشمند را می‌سازد و به بازار عرضه می‌کند. 

در ویدئوی منتشرشده توسط آمازون، شاهد پرواز طولانی‌مدت محصول نیستیم. صرفا لحظه‌ی آغاز پرواز، چند ثانیه حرکت و سپس فرود را می‌بینیم. احتمالا آمازون در ماه‌های آینده، جزئیات بیشتری را درباره‌ی Always Home Cam دردسترس رسانه‌ها قرار خواهد داد. 

رینگ می‌گوید دوربین Always Home Cam در مسیری که شما تعیین کنید، به‌پرواز درمی‌آید و نمی‌توان آن را به‌صورت دستی کنترل کرد. به‌علاوه در حین پرواز Always Home Cam، می‌توانید ویدئوی ضبط‌شده توسط دوربین آن را به‌صورت زنده مشاهده کنید.

رینگ می‌گوید: «مسیر حرکت به‌طور کامل توسط مشتری مشخص می‌شود... درواقع شما دستگاه را با خود در خانه می‌گردانید... و به آن آموزش می‌دهید که در مسیر مشخص‌شده حرکت کند. همچنین می‌توانید مکان‌های خاصی را مشخص کنید تا دوربین به آنجا پرواز کند». رینگ می‌گوید Always Home Cam مجهز به دوربینی HD است و تا پنج دقیقه‌ی مداوم پرواز می‌کند. فرایند شارژ‌ کامل محصول در حدودا یک ساعت انجام می‌گیرد. مدیرعامل رینگ می‌گوید کارکرد پنج دقیقه‌ای محصول، عمدا توسط رینگ انتخاب شده؛ رینگ قصد داشته با این کار Always Home Cam را به دوربینی هدفمند تبدیل کند. 

دوربین Always Home Cam با کیت امنیتی Ring Alarm سازگاری دارد. دقیقا به‌همین دلیل است که در ویدئوی تبلیغاتی محصول، همین‌که سیستم امنیتی خانه، ورودِ سارق را تشخیص می‌دهد، دوربین به‌پرواز درمی‌آید. آمازون اعلام کرده به حریم خصوصی اهمیت خاصی می‌دهد. به‌همین دلیل است Always Home Cam هنگامی که درون محفظه باشد، جلوی دوربینش پوشانده می‌شود و هیچ چیزی نمی‌بیند. دوربین موردبحث نوعی فناوری ویژه دارد که با اتکا بر آن می‌تواند موانع مسیر را تشخیص دهد تا به آن‌ها برخورد نکند. اگر Always Home Cam وجود مانع را در مسیر اصلی خود تشخیص دهد، فورا به محفظه برمی‌گردد و هشداری برای کاربر می‌فرستد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمازون پهپاد خانگی Ring را معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..