تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت توافقنامه پاریس در مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سمیه رفیعی، رئیس فراکسیون محیط‌زیست مجلس، در کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: کشورهای دیگر، با اقداماتشان ما را در مقابل تعهدات و توافقات بدبین کرده‌اند،ما در جمهوری اسلامی ایران نسبت به تعهدات خود پایبند هستیم، اما برخی کشورها که خود عامل اصلی انتشار گازهای گلخانه‌ای هستند، از توافقنامه خارج می‌شوند و این برای ما سوال به وجود می‌آورد.

او افزود:  نکته مهمی که شاید در آن تمایزی هم وجود داشته باشد، مربوط به شیوه اطلاع‌رسانی است. برای مثال هر روز هم نخست‌وزیری، نخست‌وزیرهای استانی و مسئولان بهداشتی سخنرانی‌های کوتاهی انجام می‌دهند و آخرین اخبار را اعلام می‌کردند، این کار در روزهای تعطیل هم انجام می‌شد.

این نماینده مجلس ادامه داد: بحث نسبت به تامین مالی و ضمانت اجرایی وجود دارد، این که طرف مقابل چه ضمانتی برای اجرا می‌دهد باید لحاظ شود، از سویی برخی کشورها به شکل کیفی تعهد داده‌اند، فکر کنم تعهد کیفی هم برای ما مناسب‌تر باشد. ما دنبال خود تحریمی نیستیم در نتیجه رویکرد محتاطانه در الحاق باید مورد توجهمان باشد. ما باید تصمیمی بگیریم که بهترین اقدام برای نظام باشد.
 

مشروح این گزارش را اینجا بخوانید.

47237




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت توافقنامه پاریس در مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..