تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئویی پربازدید از شجاعت مثال زدنی یک مجری مقابل تمساح

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد استرالیایی به دلیل موفقیتش در کنترل کردن تمساح بزرگ توانسته در فضای مجازی خبرساز شود. در ویدئویی که از این ماجرا منتشر شده مت رایت که مجری برنامه‌های تلویزیونی است و در عرصه اجرای صحنه فعالیت می‌کند به آرامی تمساح را به عقب هل می‌دهد و می‌گوید: "از اینجا برو" و از این طریق می‌تواند به آسانی و بدون اینکه آسیبی ببیند این موجود زنده را کنترل کرده و از از خود دور کند.

این ویدئو ابتدا توسط خود مت رایت در حساب کاربری اینستاگرام او به اشتراک گذاشته شد. وی با انتشار این پست نوشت: "کار خطرناک! این خطرات فعالیت در شمال استرالیا است". ویدئوی منتشر شده بیش از ۱۹۰ هزار بازدید در اینستاگرام داشته است.

این ویدئو توانسته در زمانی کم خبرساز شود و به یکی از داغ‌ترین مباحث اخیر تبدیل شود. گفتنی است؛ ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی با عنوان "استرالیایی‌ترین کار دنیا" شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید

در ادامه ویدئوی منتشر شده توسط مت رایت را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئویی پربازدید از شجاعت مثال زدنی یک مجری مقابل تمساح»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..