تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروانی: با هدف صعود به فینال پیش می رویم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، افشین پیروانی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس قبل از بازی با السد اظهار داشت: خدا را شکر روز گذشته  بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم تیم شارجه را شکست بدهیم. بازی ها خیلی نزدیک به هم است و تیم ها همه قوی هستند.

وی افزود: قبل از اعزام اعلام کردم تقابل نابرابر است‌ و تیم های حریف با بازیکنان گران قیمت و میلیون دلاری به  که تعیین کننده هستند به مسابقات می آیند اما بچه ها ما روز به بروز بهتر می شوند.

مدیر  تیم پرسپولیس اضافه کرد: بازیکنان جدید به شاکله تیم اضافه شدند که نیاز به زمان داشتند و ناگهان به جام باشگاه ها که سخت ترین مسابقات است آمدند. روز گذشته پرسپولیس قدرت خوبی از خودش به نمایش گذاشت و با اقتدار پیروز شد.

پیروانی ادامه داد:  هرچند مرحله حذفی سخت تر است. السد هم یکی از تیم های خوب و قدرتمند سال های اخیر بوده است. آنها برنامه ریزی کرده و به عنوان میزبان برای رفتن به مرحله بعدی تلاش می کنند اما ما هم پرسپولیس و قهرمان ایران هستیم. انشالله اتفاق خوب رقم بخورد و بتوانیم یک مرحله بالاتر برویم.

وی که با برنامه شب های فوتبالی گفت و گو می کرد، درباره اینکه آیا رویای صعود دوباره پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان شکل می گیرد، توضیح داد: تیم با این هدف و تفکر پیش می رود. واقعا سخت است زیرا تیم الدحیل با آن سرمایه گذاری ناگهان حذف می شود و این نشان می دهد بازی ها کیفیت فنی بالایی دارد.

256 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروانی: با هدف صعود به فینال پیش می رویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..