تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فریبا نادری و رضا صادقی، مهمان سیدکاظم احمدزاده در برنامه «به تو از دور سلام» خواهند شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فریبا نادری، بازیگر تلویزیون و رضا صادقی، خواننده موسیقی پاپ، صبح شنبه (پنجم مهر)، مهمان برنامه رادیویی «به تو از دور سلام» با اجرای سیدکاظم احمدزاده خواهند شد.

مهدی ساعی، تهیه‌کننده مجله صبحگاهی «به تو از دور سلام» که از رادیو اربعین پخش می‌شود، در این‌باره توضیح داد: «سعی می‌کنیم در این برنامه، بیشتر به جنبه اجتماعی موضوع مراسم اربعین بپردازیم. تحقیقی کردیم درباره بازیگرانی که در سال‌های گذشته در پیاده‌روی اربعین شرکت داشتند که هر روز یکی از آن‌ها مهمان برنامه خواهند شد.»

او ادامه داد: «شنبه (پنجم مهر)، فریبا نادری، بازیگر و هنرمند، مهمان برنامه است و او از حس و حالش از زیارت برای شنوندگان رادیو اربعین صحبت خواهد کرد. با رضا صادقی هم که علاقه خاص و ویژه‌ای به آقا امام حسین (ع) دارد و نوحه و مرثیه‌هایی هم خوانده است، گفت‌وگو خواهیم کرد.

ساعی با اشاره به بخش‌های دیگر برنامه، افزود: «فرزند شهید صیاد شیرازی از دیگر مهمان‌های این برنامه است که در مورد پدرش صحبت می‌کند. خانواده شهید مدافع حرم، رضا کارگربرزی و شهروز حبیبی، مداح آذری که سال‌های قبل زائر کربلا بودند، از دیگر مهمان‌ها هستند.»

«به تو از دور سلام» با هماهنگی شادی شیخ‌زاده از ساعت ۷ صبح به مدت سه ساعت روی آنتن رادیو اربعین، موج ۹۵/۵مگاهرتز شنیده خواهد شد.

۵۷۵۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فریبا نادری و رضا صادقی، مهمان سیدکاظم احمدزاده در برنامه «به تو از دور سلام» خواهند شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..