تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات سخت افزاری نوکیا 7.3 به‌همراه تصاویر رندرشده آن فاش شد

با وجود اینکه گزارش‌ها از تأخیر مجدد رونمایی پرچم‌دار برند نوکیا خبر می‌دهند؛ اما HMD گلوبال به‌سرعت در حال توسعه نوکیا ۷.۳ است. چندی پیش گوشی میان‌رده پریمیوم نوکیا ۸.۳ با برخورداری از تراشه اسنپدراگون 765G معرفی و سپس راهی بازار ایالات متحده و کشورهای دیگر شد؛ اما این بار نوبت به نوکیا ۷.۳ رسیده تا علاقه‌مندان به محصولات HMD گلوبال را به‌وجد آورد.

افشاگری، اطلاعات سخت‌افزاری و تصاویر رندرشده نوکیا ۷.۳ را منتشر کرده است که جزئیات جالبی از محصول در دست توسعه HMD گلوبال را در اختیارمان قرار می‌دهد. نوکیا ۷.۳ شباهت بسیاری به نوکیا ۸.۳ دارد؛ البته تفاوت اصلی را می‌توان در تراشه به‌کارگرفته‌شده مشاهده کرد.

درحالی‌که نوکیا ۸.۳ از تراشه اسنپدراگون 765G قدرت می‌گیرد، HMD گلوبال برای نوکیا ۷.۳ تراشه اسنپدراگون ۶۹۰ را انتخاب کرده است. اسنپدراگون ۶۹۰ از جدیدترین تراشه‌های شرکت کوالکام محسوب می‌شود که مانند مدل‌های به‌روز سری ۷ و ۸ اسنپدراگون از مودم 5G برخوردار است. بااین‌حال، تاکنون گوشی هوشمندی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۶۹۰ به بازار عرضه نشده و انتظار می‌رود نوکیا ۷.۳ اولین محصولات قدرت‌گرفته از تراشه جدید کوالکام باشد.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری انتظار می‌رود نوکیا ۷.۳ از ویژگی‌های زیر بهره ببرد:

تراشه: اسنپدراگون ۶۹۰ (مجهز به مودم 5G) صفحه‌نمایش: ۶/۵ اینچی با رزولوشن +FHD ظرفیت باتری: ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با امکان شارژ ۱۸ واتی دیگر مشخصات: درگاه USB-C، برخورداری جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری

در بالای صفحه‌نمایش، سمت چپ، حفره‌ای برای قرارگیری دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی تعبیه شده است. ماژول دوربین در پنل پشتی نیز دستخوش تغییراتی شده و به‌جای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی از دوربینی با رزولوشن کمتر ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

متاسفانه هنوز قیمت و زمان عرضه نوکیا ۷.۳ به بازار مشخص نشده است. بااین‌حال، حدس زده می‌شود که در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ محصول جدید HMD گلوبال درکنار نوکیا ۹.۳ معرفی شود.

دانلود ویدئو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات سخت افزاری نوکیا 7.3 به‌همراه تصاویر رندرشده آن فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..