تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت شمخانی در پی شهادت سرتیپ خدادی

دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (جمعه) به مناسبت شهادت سرتیپ پاسدار علی(حمید) خدادی معاون ایمنی و اقدامات تامینی سپاه پیامی به شرح زیر منتشر کرد. 

بسم الله الرحمن الرحیم


جانبازان اسناد زنده جهاد و مقاومت،نماد زندگی عزتمندانه و تداوم بخش فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس هستند که با صبر و صلابت خود آیه شریفه مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا را تفسیر کردند.


 شهادت سردار سرتیپ پاسدار حمید خدادی پس سال ها مجاهدت و خدمات ارزنده در نیروهای مسلح و همچنین تحمل جراحات ناشی از عوارض شیمیایی در ایام چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس سند دیگری است بر مظلومیت و ایستادگی  ملت ایران در برابر دشمنانی که ابتدائی ترین اصول انسانی را در جنگی تحمیلی و حتی بعد از آن زیر پا گذاشتند.


اینجانب شهادت این جانباز گرانقدر را به خانواده مکرم، بستگان،  همرزمان و همکاران ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده از خداوند سبحان برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت می کنم.

216216




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت شمخانی در پی شهادت سرتیپ خدادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..