تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غیرتی شدن بازیگر آمریکایی برای قرار گذاشتن دخترش با یک پسر

غیرتی شدن بازیگر آمریکایی برای قرار گذاشتن دخترش با یک پسر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ژوزف جیسون ناماکها موموآ بازیگر، مدل، نویسنده، و تهیه‌کنندهٔ اهل ایالات متحدهٔ آمریکا است که بیشتر او را با نام  جیسون موموآ می‌شناسند. ویدئویی از غیرتی شدن او برای دخترش در فضای مجازی منتشر شده است.

در برنامه The Kelly Clarkson Show مجری از او سوال می ‌کند که دخترش، لولا با کسی قرار می گذارد؛ او بعد از این سوال عصبانی شده و با کمی خنده  می گوید دختر من ۱۲ سال دارد و قرار است راهبه شود.

در ادامه ویدئوی منتشر شده از غیرتی شدن جیسون موموآ برای دخترش را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غیرتی شدن بازیگر آمریکایی برای قرار گذاشتن دخترش با یک پسر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..