تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از دانلود نرم افزار گوگل درایو تا جدیدترین نسخه برنامه رسمی اینستاگرام

دانلود ام ایکس پلیر پرو MX Player Pro 1.28.5 – برترین ویدئو پلیر اندروید

با اطمینان می توان گفت نرم افزار MX Player Pro یکی از بهترین و محبوب ترین پلیرهای گوشی است. با این نرم افزار قدرتمند می توانید هر فرمتی را در گوشی خود اجرا کنید. این پلیر امکان اضافه کردن زیرنویس به فیلم‌ها را نیز به کاربران می دهد. با داشتن برنامه MX Player  در اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت.

MX Player Pro

دانلود Today Weather 1.5.0.17 - برنامه پیش‌بینی دقیق آب و هوا

برنامه Today Weather – Forecast Premium یک نرم‌افزار ساده است که برای پیش‌بینی دقیق هوا توسط افراد بسیاری در دنیا استفاده می‌شود. این نرم‌افزار به دلیل داشتن یک فناوری بی‌نظیر می‌تواند به ساده‌ترین شکل ممکن بهترین نتیجه را از آب و هوای منطقه به کاربر ارائه دهد.

با داشتن این نرم‌افزار می‌توانید به‌راحتی در هر ساعت از شبانه‌روز اطلاعات آب و هوا را در دست داشته باشید. حتی شما می‌توانید علاوه بر روز جاری، از اطلاعات آب و هوایی هفته آینده نیز مطلع شوید.

دانلود Today Weather

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود PhotoGrid – Collage Maker Premium v7.70 - برنامه ویرایش و ترکیب تصاویر اندروید

Photo Grid یک نرم افزار عالی و پرطرفدار با نزدیک به ۵۰۰ میلیون کاربر از سراسر دنیاست که در زمینه‌ ساخت و ایجاد عکس‌های کلاژ، لقب بهترین برنامه عکاسی را از آن خود کرده است.

با استفاده از این نرم افزار می‌توانید زیباترین، حرفه‌ای‌ترین و جذاب‌ترین عکس‌های کلاژ را بسازید. با استفاده از اپلیکیشن Photo Grid Collage Maker شما قادر خواهید بود در سریع‌ترین زمان ممکن، عکس‌های موجود در گالری موبایل خود را به یکدیگر بچسبانید، افکت‌هایی خیره‌کننده و یا قاب‌های بسیار زیبا را به آن بیافزایید و یک عکس شبکه‌ای خارق العاده را بسازید.

دانلود Photo Grid

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود WhatsApp Messenger Beta 2.20.201.2 – جدیدترین و آخرین نسخه واتس‌ اپ

پیام‌رسان WhatsApp Messenger یکی از بهترین نرم‌ افزار‌های مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است.

به وسیله واتس‌اپ می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید. واتس‌اپ یک پیام‌رسان قدرتمند است که توسط شرکت فیسبوک مدیریت می‌شود. این برنامه به عنوان یکی از اولین نرم افزارهای پیام‌رسان به حساب می‌آید که میلیاردها بار دانلود شده است.


دانلود WhatsApp Messenger

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Instagram 160.0.0.1.63 – برنامه رسمی اینستاگرام

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید.

دانلود Instagram برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Google Chrome 84.0.4147.125 - مرورگر وب گوگل کروم

بدون شک برنامه Chrome Browser یکی از سریع‌ترین مرورگرهای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود که قادر است در مدت زمان کوتاه هر صفحه‌ای را بارگذاری نماید و مصرف دیتا شما را تا ۵۰ درصد کاهش دهد.

امنیت بسیار بالایی که در کروم وجود دارد آن را به یک مرورگر بی‌نظیر برای گوشی همراه کاربران تبدیل کرده است که در ادامه می‌توانید این نرم افزار را دانلود کنید.

دانلود Google Chrome برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Google Go 3.16.332 – جست‌و‌جوی سریع گوگل

جست‌وجو در فضای مجازی برای یافتن پاسخ سوال‌ها، رفتاری است که تمامی افراد این روزها به آن عادت کرده‌اند. به همین دلیل همواره وجود موتور‌های جست‌وجو امری مهم برای کاربران به حساب ‌می‌آید و آن‌ها ترجیح می‌دهند تا با برخورداری از یک مرورگر مناسب به حداکثر سرعت در دسترسی به پاسخ‌ها برسند.

شرکت گوگل که از ابتدای فعالیت خود سعی داشته جست‌وجو را برای کاربران آسان سازد، مدتی است که با انتشار یک برنامه کم حجم این امر را تا حد زیادی به تحقق رسانده است. کاربران با دانلود برنامه Google Go می‌توانند به سریع‌ترین نوع ممکن جست‌وجوی خود را انجام دهند.

دانلود Google Go

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از دانلود نرم افزار گوگل درایو تا جدیدترین نسخه برنامه رسمی اینستاگرام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..