تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Files Go 1.0.332 - فایل منیجر پر امکانات گوگل

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فضای خالی در دستگاه یکی از مهم‌ترین عوامل در اجرای روان و صحیح برنامه‌ها است. فضای خالی گوشی‌های هوشمند به دلیل داشتن نرم افزارهای جدید، سریع‌تر از گذشته پر شده و به همین دلیل نیاز است بیشتر از گذشته مراقب آن باشیم.

برنامه‌های مختلفی در دنیای فناوری به منظور این کار ساخته شده‌اند اما همه آن‌ها کارآمد نیستند. امروز برای شما نرم‌افزاری آورده‌ایم که در بررسی و خالی کردن حافظه دستگاه یکی از بهترین‌ها است. این برنامه Files Go: Free up space نام دارد که توسط شرکت گوگل طراحی و توسعه یافته است.

از امکانات جذاب این برنامه می‌توان به شناسایی برنامه‌هایی که کمتر از بقیه موارد استفاده می‌شود و حذف  آن‌ها با اجازه کاربر اشاره کرد. می‌توان گفت با داشتن این برنامه دیگر نباید نگران پر شدن حافظه دستگاه خود باشید.

بیشتر بخوانید

دانلود Files Go

برخی از امکانات و قابلیت‌های برنامه Files Go اندروید:

شناسایی برنامه‌هایی که به ندرت از آن‌ها استفاده می‌کنید کمک به شناسایی هرزنامه‌ها و تصاویر تکراری برای حذف و آزاد سازی حافظه دسترسی هر چه سریع‌تر به اسناد و فایل‌های خود به اشتراک گذاری آفلاین فایل‌های خود با امنیت بسیار بالا حجم بسیار کم برنامه محیط کاربری بسیار جذاب و آسان

تصاویری از  محیط برنامه

 

دانلود Files Go دانلود Files Go دانلود Files Go

 

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید     

حجم: 13 مگابايت

نسخه: 1.0.332273520

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 5 و بالاتر


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Files Go 1.0.332 - فایل منیجر پر امکانات گوگل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..