تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گارمین دو ساعت Venu Sq و Venu Sq Music Edition را معرفی کرد

گارمین، یکی از بازیگران قدیمی و محبوب صنعت گجت‌های پوشیدنی هوشمند، روز گذشته ساعت‌های جدیدش، یعنی Garmin Venu Sq و Garmin Venu Sq Music Edition را معرفی کرد که به‌ترتیب ۱۹۹ و ۲۴۹ دلار قیمت دارند. طراحی هر دو ساعت مربعی‌شکل و در آن‌ها صفحه‌نمایش لمسی رنگی ۱٫۳ اینچی LCD با وضوح ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل استفاده شده است. گارمین در اطلاعیه‌ی مربوط به رونمایی ساعت‌های جدیدش اعلام کرد نمایشگر آن‌ها با شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ۳ کورنینگ پوشانده شده است.

پوشیدنی‌های جدید گارمین به بسیاری از قابلیت‌هایی مجهز هستند که ساعت هوشمند Venu با قیمت گران‌تر ارائه می‌دهد. هم‌اکنون، هر دو ساعت جدید گارمین ازطریق وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی Garmin.com آماده‌ی خرید هستند. مدل Music Edition که گران‌تر است، همان‌طور‌که از نامش برمی‌آید، بیشتر به‌درد کسانی می‌خورد که ساعت‌های طولانی موسیقی گوش می‌دهند.

تنها تفاوت بین مدل Music Edition و مدل عادی حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی است. گارمین می‌گوید اگر سرویس اشتراکی اسپاتیفای و آمازون‌موزیک یا دیزر (Deezer) را تهیه کرده باشید، می‌توانید ازطریق Garmin Venu Sq Music Edition به وای‌فای متصل شوید و حداکثر ۵۰۰ موسیقی روی ساعت دانلود کنید. 

ساعت گارمین Venu Sq Music Edition روی دست چپ

معمولا کارشناسان دیدگاه چندان مثبتی به ساعت‌های هوشمند ارزان‌قیمت ندارند؛ البته وقتی از عبارت ارزان‌قیمت استفاده می‌کنیم، از بازار ایران باید چشم‌پوشی کنید. بااین‌حال، کارشناس رسانه‌ی ورج کار با ساعت‌های جدید گارمین را تجربه کرده و می‌گوید تقریبا از تمامی جوانب این ساعت‌ها متعجب شده است. طبق ادعای گارمین، قاب ساعت از پلمیر تقویت‌شده با الیاف ساخته شده و بسیار سفت است و استفاده از آلومینیوم آنودایزشده در حاشیه‌ی اطراف شیشه‌ی جلویی باعث می‌شود Garmin Venu Sq بسیار زیبا به‌نظر برسد.

ناوبری در بین منوهای متعدد ساعت‌های جدید گارمین کار ساده‌ای است و سیستم‌عامل این پوشیدنی‌ها ظاهری شیک دارد. ابعاد Garmin Venu Sq برابر ۴۰٫۶ در ۳۷ در ۱۱٫۵ میلی‌متر است. این ساعت از بندهای ۲۰ میلی‌متری پشتیبانی می‌کند و سیستم سریعی برای اتصال بند دارد. هر دو ساعت جدید گارمین از GPS داخلی بهره می‌برند که برای افزایش دقت مکان‌یابی از GLONASS و GALILEO هم پشتیبانی می‌کنند. همچنین، ساعت‌های جدید گارمین به قابلیت پایش حرکت‌های ورزشی مجهز شده‌اند تا به کاربر برای رسیدن به تناسب‌اندام کمک کنند.

نکته‌ی مهم دیگر حضور حسگر ضربان قلب در Garmin Venu Sq و Garmin Venu Sq Music Edition است. گارمین می‌گوید این حسگر می‌تواند آریتمی‌های قلبی را تشخیص دهد. افزون‌براین، این ساعت‌ها همچون اپل واچ سری ۶ و فیت‌بیت سنس، سطح اکسیژن خون را تخمین می‌زنند. کارشناس رسانه‌ی ورج می‌گوید پوشیدنی‌هایی نظیر ساعت‌های جدید گارمین که دور مچ بسته می‌شوند، معمولا به‌اندازه‌ی دستگاه‌هایی دقیق نیستند که اطراف نوک انگشت را می‌پوشانند و هرگز نباید آن‌ها را جایگزینی برای دستگاه‌های پزشکی دانست.

حسگرهای به‌کاررفته در ساعت Venu Sq می‌توانند آماری نظیر تعداد نفس‌هایی را اعلام کنند که در طول هر دقیقه می‌کشید و تعداد ضربان قلب و میزان اشباع اکسیژن خون را نیز نشان دهند. ساعت‌های گارمین از این آمار برای مشخص‌کردن میزان استرس شما و معیار دیگری با عنوان «باتری بدن» استفاده می‌کنند. باتری بدن معیاری است که مشخص می‌کند برای بدنتان چقدر انرژی باقی مانده است.

ساعت گارمین Venu Sq Music Edition در دست چپ یک زن

ساعت Venu Sq گارمین نمی‌تواند تمامی این اطلاعات را هم‌زمان روی نمایشگر ۱٫۳ اینچی خود نمایش دهد؛ به‌همین‌دلیل، سراغ استفاده از ویجت‌ها می‌رود که با سوایپ روی صفحه‌نمایش می‌توانید به آن‌ها دسترسی یابید و تعیین کنید که با سوایپ به هر سمت، کدام ویجت به‌نمایش دربیاید. ساعت‌های جدید گارمین همچون تمامی ساعت‌های هوشمند دیگر، می‌توانند درصورت اتصال به گوشی ازطریق بلوتوث، اعلان‌های گوشی را دریافت کنند. افزون‌براین، Garmin Venu Sq و Garmin Venu Sq Music Edition به تراشه‌ی NCF برای پرداخت پول مجهز هستند. 

گارمین می‌گوید ساعت‌های جدیدش تا فشار حداکثر پنج اتمسفر دربرابر نفوذ آب مقاوم هستند و این یعنی اگر هنگام دوش‌گرفتن یا شنا‌کردن از ساعت‌ها استفاده کنید، مشکلی برایشان پیش نمی‌آید. Venu Sq هنگام فعالیت در حالت ساعت هوشمند، می‌تواند حداکثر ۶ روز شارژدهی کند. استفاده از حالت ساعت هوشمند بدین‌معنی است که طولانی‌مدت از GPS و دیگر حسگرهایی استفاده نکنید که انرژی باتری را خالی می‌کنند. گفتنی است در حالت GPS، حداکثر شارژدهی محصول به ۱۴ ساعت می‌رسد و اگر هم‌زمان به موسیقی هم گوش دهید، گارمین Venu Sq شش ساعت شارژدهی می‌کند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گارمین دو ساعت Venu Sq و Venu Sq Music Edition را معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..