تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/نشست ستاد کرونا با تبریک هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در نشست ستاد کرونا با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: آخرین امار کل افراد بستری شد ۵۵۳۳ نفر، و افراد کل که از بیمارستان ترخیص شده ۵۲۵۷ نفر بوده است.
 وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ بیمار بستری و ۴۰ بیمار ترخیص شده است، خوشبختانه تعادلی بین تعداد افراد بستری و تعداد ترخیص شده ها وجود دارد،  کل بیماران کرونایی بستری موجود  ۲۷۶ بیماراست که از این تعداد  ۱۲۷ بیمار کرونایی قطعی و ۱۶ نفر در ای سی یو بستری هستند.

 یزدانپناه گفت: تعداد ببهود یافته ها ۶هزار و ۶۸۲ نفر و در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی داشتیم که  تعداد فوتی به ۱۲۴ نفر رسید ه است، در شهرستان بویراحمد ۵۰ فوتی، در گچساران ۳۵ نفر، در کهگیلویه ۱۸ نفر، باشت ۶ نفر، چرام ۵ نفر و بقیه در سایر شهرستان ها هستند.

وی افزود: تعداد کل افراد قطعی کرونایی ۸هزار و ۳۰۰ نفر قطعی و تعدادنمونه ها ۳۳ هزار نمونه گرفته شده است که شاخص نمونه کیری در کشور ۴.۵ درصد و در استان ۴.۶ درصد است شاخص مثبت بودن نمونه ها در کشور ۱۱.۳ و در استان ۲۵.۳ دهم درصد است. 

وی افزود: واکسن آنفولانزا فعلا توزیع نشده و به محض توزیع به افراد واجد شرایط توزیع خواهد شد.

یزدانپناه گفت: داروهای مورد نیاز کرونا به اندازه کافی دریافت شده و دستگاه اکسیژن ساز توسط اصفهان قول داده شده شنبه صبح تحویل دهند.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/نشست ستاد کرونا با تبریک هفته دفاع مقدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..