تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات مسیح قلابی که بعد بازداشت افسر راهنمایی و رانندگی از آب درآمد/ من زبان خدا هستم! + عکس

.به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته گاردین گزارش داد که رهبر فرقه ویساریونی در منطقه سبیری روسیه دستگیر شد، سرگئی توروپ ۵۹ ساله به دلیل سارماندهی دین غیرقانونی، اخاذی پول از اعضای فرقه وادعای آسیب رساندن به آن‌ها متهم خواهد شد.

نیروهای امنیتی فدرال روسیه عملیات ویژه‌ای را با هلیکوپتر و نیروهای مسلح برای حمله به سیبری و دستگیری توروپ انجام دادند. توروپ که خودش پلیس سابق راهنمایی و رانندگی بود، برای هزاران عضو فرقه و دستیارانش با نام ویساریون شناخته می‌شود.

به گزارش مسکو تایمز کمیته تحقیقات روسیه نوروپ را که مو‌ها و ریش بلندی دارد، به جرم اخاذی پول و وارد کردن آسیب روانی به پیروانش متهم کرد. گفته می‌شود که Vadim Redkin مرد دست راست توروپ و یکی دیگر از همکارانش به نام Vladimir Vedernikov. هم دستگیر شده‌اند.

بیشتر بخوانید

به گفته گاردین توروپ در سال ۱۹۸۹ پس از اینکه شغل خود را که افسر پلیس بود از دست داد، مدعی شد بیداری از گناه را تجربه کرده که الهام‌بخش او شده تا جنبشی به نام "کلیسای عهد آخر" را به راه اندازد که مسیحیت را با محیط گرایی و سایر ارزش‌ها مخلوط کند. توروپ سال ۲۰۰۲ در گفتگو با گاردین گفته بود: من خدا نیستم و دیدن عیسی مسیح به عنوان خدا اشتباه است. من کلام زنده پدر هستم. هرآنچه خدا می‌خواهد بگوید، از زبان من به شما می‌گوید.

من خدا نیستم/ زبان او برای رساندن صحبت‌هایش به شما هستم

به گفته مسکو تایمز این فرقه حدود ۲۰ سکونتگاه در جنوب بیابان سیبری دارد جایی که حدود  ۴۰۰۰ پیرو یا ویساریونی در آن زندگی می‌کنند.  هنوز مشخص نیست که چه عواملی باعث دستگیری توروف توسط پلیس روسیه شده است، کلیسای ارتدکس روسیه در گدشته این فرقه را مورد انتقاد داد اما فعالیت این سازمان تا حد زیادی بدون مشکل باقی مانده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات مسیح قلابی که بعد بازداشت افسر راهنمایی و رانندگی از آب درآمد/ من زبان خدا هستم! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..