تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیلا بلوکات و خواهرش نوشا تا دلتنگی متین ستوده برای فوق لیسانسه ها

خانم بازیگر بعد از تجربه تلخ ابتلا به کرونا در صحنه تئاتر بازی می کند. وی استوری از خواهرانه اش را منتشر کرده است. وی که این روزها در سینما و تلویزیون کم کار شده در تئاتر حضوری فعال دارد. در ادامه عکس های از لیلا بلوکات و خواهرش نوشا را در Niksalehi مشاهده کنید.

لیلا بلوکات و خواهرش

لیلا بلوکات متولد ۴ آذر ۱۳۶۳ یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است، او دو خواهر و یک برادر دارد. و خواهرش نوشا شباهت زیادی به وی دارد.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از ریحانه پارسا , سارا نجفی , متین ستوده , امیر جدیدی , هانیه غلامی , رابعه اسکویی , شبنم قلی خانی , فرزاد فرخ , دنیا مدنی , نسرین مقانلو , یکتا ناصر , آنا نعمتی , دانیال عبادی , مریم معصومی , شراره رخام , نوید محمدزاده , بابک جهانبخش , محسن بنگر , علی پهلوان و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

نوشا بلوکات : هنگامی که خواهران شانه به شانه می‌ایستند، چه کسی توان ایستادگی در برابر آنها را دارد؟“پام براون

لیلا بلوکات و خواهرشلیلا بلوکات و خواهرش نوشا لیلا بلوکات و خواهرشلیلا بلوکات در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

ریحانه پارسا : خوش باش که هر که راز داند????

ریحانه پارساریحانه پارسا

سارا نجفی :ممنونم از همه شما عزیزان دلم که شب خاطره انگیز و زیبایی را برای من و علی به یادگار گذاشتید.. خیلی دوستون دارم ????

سارا نجفیسارا نجفی

متین ستوده : دلتنگی برای روزهای خوب کار…#فوق_لیسانسه_ها

متین ستودهمتین ستوده

امیر جدیدی :بیا که نوبت صلح است و دوستی و عنایت.#تنگه_ابوقریب

امیر جدیدیامیر جدیدی

هانیه غلامی :
۳ years ago

These days

هانیه غلامیهانیه غلامی

رابعه اسکویی :زندگی پر از زیبایی است، به آن توجه کن به زنبور عسل، به کودک کوچک و چهره های خندان دقت کن باران را نفس بکش و باد را احساس کن زندگی ات را زندگی کن و برای رویاهایت مبارزه کن.❤️میدونید که دوستتون دارم❤️

رابعه اسکوییرابعه اسکویی

شبنم قلی خانی : هدیه زیبای فن پیج های نازنینم ،(جا مانده از تولد پارسال????)روی تابلو لوکیشن بیمارستانی که من به دنیا آمدم و صور فلکی روزی که به دنیا آمدم هست و همچنین صدای مادر و خواهرم هم روی این تابلوی صوتی شنیده میشود.
ممنونم ازتون رفقای دوست داشتنی واقعاً سورپرایز جالبی بود????????????????♥️

شبنم قلی خانیشبنم قلی خانی

فرزاد فرخ :خیلی دلم واستون تنگ شده چندتا خبر دارم واستون..
۱- پنجمین ترک از البوم دچار به زودی منتشر خواهد شد
۲-موزیک ویدیو دچار و رمیکس شاپرک و دزدیدی قلبمو هم به زودی منتشر خواهد شد
خوشحالم تا اینجای البوم رو دوست داشتید
با تمام وجودم و به عشق شما من و گروهم
کلی کار خفن واستون اماده کردیم که به زودی در ادامه ی البوم دچار خواهید شنید
امیدوارم روزی برسه که در نهایت آرامش و بدون استرس درکنار هم بخونیم و خاطر بسازیم.،❣️دوستون دارم

فرزاد فرخفرزاد فرخ

دنیا مدنی : #ایمان_بیاوریم_به_آغاز_فصل_سرد …..

تمام لحظه‌های سعادت می‌دانستند

که دست‌های تو ویران خواهدشد

و من نگاه نکردم

تا آن زمان که پنجرهٔ ساعت

گشوده‌شد و آن قناری غمگین چهار بار نواخت

چهار بار نواخت..#فروغ_فرخزاد

دنیا مدنیدنیا مدنی

نسرین مقانلو : ????????♥️????حرف آدمها مثل جریان شدید آب است اگر در مقابلشان بایستی “خسته ات”میکنند و اگر با آنها همراهی کنی “غرقت”میکنند پس نادیده بگیر و  رد شو!!!!! چرا که گذشت کردن و رد شدن  باعث آرامش برای خود تو خواهد شد.????????⚘♥️

نسرین مقانلونسرین مقانلو

یکتا ناصر : ممنونم از دست اندرکاران و همکارانم در سریال #دل که همگى به من کمک کردند و روزهاى خاطره انگیزى را برایم رقم زدند.
ممنونم از تمام کسانى که این کار را دیدند و با نظر لطف و نگاه مهربانشان مارا تشویق کردند.ممنونم از تمام منتقدین به این سریال که نکات مهمى را یادآورى کردند و امیدوارم اگر عمرى باقى بود در مسیر حرفه اى خودم بتوانم آنها را بکار ببندم.

ممنونم از خانواده عزیزم که در تمام دوران فیلمبرداى از دختر کوچکم مراقبت کردند تا من بتوانم با کمترین نگرانى براى نقشم تلاش کنم.
و ممنونم از منوچهر هادى عزیز که در این راه با تمام دشواریهایش به من اعتماد کرد و همراهم بود .
والبته آنقدر وارسته و پیراسته نشدم تا از کسانى که با الفاظ زشت و زننده توهین میکنند تشکر کنم اما آنها هم به من قدرت شکیبایى و نادیده انگاشتن را آموختند پس برایشان آرزوى دلى آرام و روانى آسوده دارم.♥️♥️♥️❤️❤️❤️

یکتا ناصریکتا ناصر

آنا نعمتی : من ، تو هستم .

این جهان کوهست و فعل ما ندا

سوی ما آید نداها را صدا #مولوی

آنا نعمتیآنا نعمتی

دانیال عبادی : بخشی از گریم کار جدید ..‌.اولین تجربه من در ژانر وحشت امیدوارم که یه کار متفاوت و خوب در این ژانر بشه….

لیلا بلوکات و خواهرش نوشا تا دلتنگی متین ستوده برای فوق لیسانسه هادانیال عبادی

مریم معصومی : تسلیم نشو معجزه تو در راهه ????????????

مریم معصومیمریم معصومی

شراره رخام : تولد سهیلا و الهه منصوریان عزیزم از نظر من یک اتفاق ساده نیست ، تولد دو انسانی است که به عنوان دو تا از زنان افتخار آفرین کشورم به خیلی ها ثابت کردن که زنان حذف شدنی نیستند ، زنان هرگز قابل حذف شدن از صحنه اجتماع نخواهند بود ؛ سهیلا و الهه عزیزم تولدتون مبارک باشه قهرمانان عزیزم .

شراره رخامشراره رخام

بابک جهانبخش : سلام داشتن دوستان و همکاران دلسوز و کار بلد یه نعمت بزرگه بعد از مدت ها دوری از محیط کار دیگه دل و به دریا زدیم و دیدار تازه کردیم و حالمون حسابی خوب شد ❣ در حال تولید اثر جدیدی هستیم که امیدوارم رو سفید شیم پیشتون زیاد توضیح نمیدم لطفش از بین نره ????در ضمن چند لحظه ماسک هامون رو در آوردیم واسه گرفتن عکس وگرنه حواسمون هست و رعایت می کنیم ???? هر بار هم اینو توضیح میدم ????
ولی میگم از کرونا چیزیمون نشه از بوی مواد شوینده و ضد عفونی کننده خفه نشیم نفس و صدا بمونه خوبه ????????غمتون کم ، دلتون شاد ، روزگارتون خوش زندگی ادامه داره ، آرزوی من خنده از ته دل شماست ????

بابک جهانبخشبابک جهانبخش

محسن بنگر : مرسی از دستای هنرمندتون

محسن بنگرمحسن بنگر

علی پهلوان : چون از این عکس در استوری استقبال شد، اینجا هم می‌ ذارم ضمناً، اواخر هفته‌ی آینده رو مرخصی گرفتم که آهنگمو تموم کنم.

علی پهلوانعلی پهلوان

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیلا بلوکات و خواهرش نوشا تا دلتنگی متین ستوده برای فوق لیسانسه ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..