تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری ویرایش‌شده از نوزادان که صحنه‌های خنده‌داری را رقم زده‌اند

ایمی هایهی، عکاس حرفه‌ای که بیشتر به ثبت تصاویر از نوزادان شناخته می‌شود، این بار با استفاده از اپلیکیشن FaceApp تصاویری خنده‌دار خلق کرده است. ایمی نام این گالری تصاویر ویرایش‌شده را «اگر نوزادان دندان داشتند» گذاشته و آن را ازطریق حساب کاربری اینستاگرام خود منتشر کرده است.

اصولا تصاویر ثبت‌شده از نوزادان، امید به زندگی را القا می‌کند؛ اما تصاویری که ایمی به‌اشتراک گذاشته، حس و حال طنز نیز به‌همراه دارد. در عکس‌ها، ایمی به نوزادان دندان اضافه کرده تا نشان دهد که اگر نوزادان از ابتدا با دندان به دنیا می‌آمدند چه شکلی می‌شدند؛ اما نتیجه چنین کاری فراتر از حد تصویر ظاهر شده است.

مشابه کاری که ایمی با گالری «اگر نوزادان دندان داشتند» انجام داده است، در آثار عکاسان دیگر نیز یافت می‌شود. درواقع می‌توان به عکاس دیگری از تگزاس اشاره کرد که تصاویری را با استفاده از اپلیکیشن YouApp به طرز جالبی ویرایش کرده است. با‌این‌حال در تصاویر ایمی می‌توان تصاویری از نوزادان را دید که به‌طرز زیبایی ژست گرفته‌اند و با دندان‌های بزرگسالان به دوربین لبخند می‌زنند.

در میان گالری «اگر نوزادان دندان داشتند» تصاویری را گلچین کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید از تماشای آن‌ها لذت ببرید. ایمی با انتشار تصاویر در فیسبوک و اینستاگرام گفت که هیچ‌گاه تا به این حد، پس از ویرایش تصاویر نخندیده است و اگر می‌توانست تصاویر تمامی نوزادانی را که ثبت کرده، ویرایش می‌کرد.

در ادامه، ایمی هایمی توضیح می‌دهد که برای اشتراک‌گذاری تصاویر از والدین نوزادان اجازه گرفته و هدفش تنها آوردن خنده به لبان دنبال‌کنندگانش در شبکه‌های اجتماعی بوده است..

تصاویر ویرایش شده از نوزادان

تصاویر ویرایش شده از نوزادان

تصاویر ویرایش شده از نوزادان

تصاویر ویرایش شده از نوزادان

تصاویر ویرایش شده از نوزادان

تصاویر ویرایش شده از نوزادان

تصاویر ویرایش شده از نوزادان

درصورتی‌که از تصاویر لذت برده‌اید و علاقه‌مند به تماشای آثار بیشتری از ایمی هایمی هستید، می‌توانید به صفحه اینستاگرام وی (ازطریق این لینک) مراجعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری ویرایش‌شده از نوزادان که صحنه‌های خنده‌داری را رقم زده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..