تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امضای دو تفاهم‌نامه در زمینه کاربردهای 5G هفته آینده در ایران

.به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ستار هاشمی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگو با مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه گفت: یکشنبه ۶ مهرماه دو تفاهم‌نامه در حوزه‌های خدمات پزشکی و حمل و نقل هوشمند در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات امضا می‌شود.

وی درباره تفاهم‌نامه نخست توضیح داد: این تفاهم نامه میان معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به امضا می‌رسد. هاشمی گفت: هدف از این امضای این تفاهم‌نامه ارائه مشاوره خدمات پزشکی از راه دور و در بستر فناوری نوین به ویژه نسل پنجم ارتباطات است و در این زمینه از بستر ارتباطی شرکت ایرانسل استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی درباره تفاهم نامه دوم افزود: تفاهم بعدی بین پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان منطقه آزاد کیش، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت ایرانسل امضا می‌شود. هاشمی گفت: با امضای این تفاهم‌نامه، حمل و نقل هوشمند با استفاده از ظرفیت فناوری‌های نوین به صورت آزمایشی در منطقه آزاد کیش، عملیاتی خواهد شد و از قابلیت‌های اینترنت اشیا در این حوزه نیز استفاده می‌شود.

وی افزود: با همکاری سایر اپراتورها، پیاده‌سازی سایر کاربست‌های تکنولوژی نسل پنجم ارتباطات در صنایع مختلف نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امضای دو تفاهم‌نامه در زمینه کاربردهای 5G هفته آینده در ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..