تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود WhatsApp Business 2.20.201.3 - پیام‌ رسان کسب‌ و‌ کار واتس‌ اپ

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیام‌رسان WhatsApp Business یکی از بهترین نرم‌ افزار‌های مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است.

سازندگان این برنامه حالا نرم‌‌افزاری را برای کاربران خود توسعه داده‌اند تا افراد با استفاده از آن بتوانند کسب‌وکار خود را بهتر مدیریت کنند و با مشتریان و دیگر مشاغل در ارتباط باشند. واتس‌اپ بیزینس با استفاده از ابزار‌های مختلف ارتباط کاربران را با مشتریان آسان می‌کند. این برنامه افراد را قادر می‌سازد تا کسب‌وکار مفید و موثر در واتس‌اپ داشته و در ارتباط با مشتریان خود بهتر رفتار کنند.

بیشتر بخوانید


دانلود WhatsApp Business
برخی از ویژگی‌های دیگر برنامه واتس‌اپ WhatsApp :
طراحی شده برای بیزینس‌های شخصی و کسب‎‌و‌کار‌های کوچک و بزرگ پروفایل تجاری با امکان وارد کردن آدرس ایمیل، وب سایت، شرح فعالیت‌ها و … ذخیره پاسخ‌های فوری شخصی برای ارسال سریع جواب به پیام‌های تکراری پیام‌های خودکار برای آگاهی مشتریان از زمان تماس شما با آن‌ها آمار تمامی پیام‌های ارسال خود (ارسال‌های موفق، پیام‌های تحویل داده شده، پیام‌های خوانده شده)

تصاویری از  محیط برنامه

 
 

دانلود WhatsApp Business دانلود WhatsApp Business دانلود WhatsApp Business
 

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید         دانلود برای آی او اس

حجم: 33.44 مگابايت

نسخه: 2.20.201.3

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.3 و بالاتر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود WhatsApp Business 2.20.201.3 - پیام‌ رسان کسب‌ و‌ کار واتس‌ اپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..