تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محدودیتی برای ارسال مرسولات پستی به سیستان و بلوچستان نداریم

/به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تعدادی از کاربران در فضای مجازی از عدم ارسال کالا توسط پست به سیستان و بلوچستان گلایه‌‌هایی داشتند. برای اطلاع از صحت و سقم این موضوع، خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با محسن وطن پرست، مدیر کل مهندسی عملیات و راهبری سرویس شرکت ملی پست گفتگویی انجام داد.

وطن پرست در این خصوص اظهار داشت: ما محدودیتی برای مناطق خاص مانند سیستان و بلوچستان نداریم و به تمامی استان‌ها کالا ارسال می‌شود. در صورت وجود مشکل یا ارسال نشدن کالا از مردم می‌خواهیم با شماره ۸۴۴۷۰۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. وی ضمن اشاره به اینکه ارسال یک سری کالاها مانند مایعات و سلاح سرد و گرم توسط شرکت ملی پست ممنوع شده است از مخاطبان خواست  برای کسب اطلاعات دقیق‌تر به پرتال شرکت ملی پست مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محدودیتی برای ارسال مرسولات پستی به سیستان و بلوچستان نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..