تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«سلمان فارسی» به شهرک نور آمد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهرک سینمایی نور (متعلق به بنیاد مستضعفان) در اختیار پروژه سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داود میرباقری قرار گرفت.

حسین طاهری، تهیه‌کننده «سلمان فارسی» بابیان این مطلب افزود: «تمام فضای صد هکتاری شهرک سینمایی نور در این مدت به‌طور کامل و اختصاصی در اختیار پروژه فاخر و ملی سریال سلمان فارسی قرار می‌گیرد. همچنین در این مدت، لوکیشن‌های سریال سلمان فارسی تا زمان پخش آن، بکر و محفوظ باقی خواهد ماند.»

فیلمبرداری بخشی از سریال «سلمان فارسی» که در تابستان در حومه شاهرود از سر گرفته شده بود، بعد از حدود ۴۰ روز کاری فشرده، به پایان رسید و با شروع پاییز، ادامه فیلمبرداری در شهرک سینمایی نور آغاز شده است. با آغاز فیلمبرداری در شهرک نور، احترام برومند و رامونا شاه نیز به جمع بازیگران سریال «سلمان فارسی» پیوستند.

سریال «سلمان فارسی» که مجری طرح آن موسسه فیلمسازی زلال فیلم و از محصولات مرکز سیما فیلم محسوب می‌شود، به کارگردانی داود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری در حال ساخت است. این سریال در سه مقطع ایرانِ دوره ساسانی، بیزانس و حجاز صدر اسلام به زندگی سلمان فارسی، یار ایرانی پیامبر اسلام می‌پردازد. فیلمبرداری این سریال از زمستان پارسال در کویر شهداد کرمان و جزیره قشم آغازشده بود که شیوع ویروس کرونا، چند ماهی، فیلمبرداری را متوقف کرد. نهایتاً فیلمبرداری این پروژه درجه الف ویژه، از دهم مرداد امسال با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در منطقه مجن شاهرود از سر گرفته شد.

۵۷۵۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««سلمان فارسی» به شهرک نور آمد/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..