تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موزه‌های دفاع مقدس در ۸ استان افتتاح شد

به گزارش خبرآنلاین از اروند، پیش از ظهر امروز آئین افتتاح موزه دفاع مقدس خوزستان( شهرستان آبادان)  با حضور استاندار، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، جمعی از مسئولین منطقه و اصحاب رسانه هم زمان با ۸ استان دیگر، افتتاح شد.

این مراسم با حضور ویدئو کنفرانسی محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشور هم زمان در ۸ استان خوزستان(آبادان)، خراسان رضوی قم، اردبیل، ایلام، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، و البرز برگزار شد.

در این مراسم سردار باقری الگوپذیری جوانان از دفاع مقدس را بسیار ضروری دانست و تأکید کرد: این پدیده عظیم باید از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گیرد؛ هنگامی که دفاع  مقدس را با سایر جنگ هایی که در تاریخ ایران وجود دارد مقایسه می کنیم، عظمت آن را در می یابیم.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موزه‌های دفاع مقدس در ۸ استان افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..