تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید ۶۷۰میلیون ریال منابع برای کتابخانه‌های استان قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین اظهارکرد: از ابتدای امسال ۶۷۰میلیون ریال اعتبار در قالب کتاب جدید برای اختصاص به ۱۱کتابخانه محروم استان قزوین هزینه شده است.
محمدبیگی بیان کرد: در بررسی های به عمل آمده از وضعیت کتابخانه های عمومی استان قزوین از نظر منابع و توانمندی‌ها، کتابخانه های استان قزوین با سه وضعیت ویژه (قرمز)، معمولی (نارنجی) و مناسب (سبز) طبقه بندی شدند و با این پیمایش انجام شده اولویت های موجود در حمایت و ارسال منابع جدید به کتابخانه های استان قزوین شناسایی شد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین بیان کرد: در پی این پیمایش انجام شده ۱۱کتابخانه استان قزوین شامل کتابخانه های روستایی، کتابخانه های مناطق محروم و تازه تاسیس و کتابخانه های دارای مخاطبین بالا در اولویت قرار گرفتند.
محمدبیگی گفت: بعد از این مرحله لیستی از تازه های نشر و کتاب‌های قابل خریداری به این کتابخانه ها ارسال شد و نهایتا با افزودن پیشنهادات کتابداران و مسئولنا این کتابخانه ها و تایید لیست ۲ هزار و ۲۱۳عنوان کتاب و ۲هزار و ۲۶۳نسخه به ارزش ۶۴۵میلیون ریال خریداری و در اختیار این کتابخانه ها قرار گرفت.
او خاطرنشان کرد: توجه به تمامی گروه های سنی مخاطب کتابخانه و علاقمندی های مختلف تلاش کردیم تا کتب تهیه شده مجموعی از همه طیف های علاقمندی و سن را تحت پوشش خود قرار دهد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: همچنین در این مدت به منظور حمایت از نویسندگان و مولفان قزوینی ۶عنوان کتاب از تازه های نشر این استان با اعتبار ۲۴۰میلیون ریال خریداری و به کتابخانه های استان قزوین ارسال شد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین یادآور شد: در خرداد و تیر امسال ۱۲۶نسخه کتاب به ارزش ریالی بیست و شش میلیون ریال توسط خیرین جذب شد که با توجه به اعلام نظر خیر، کتب فوق در سه کتابخانه ها مدنظر و در حوزه کودک و نوجوان به روال ذکر شده، توزیع شد.
علاوه بر خریدهای ریالی برخی منابع نیز از طریق اهدا به کتابخانه های عمومی ارسال و در صورت اخذ استعلامات مربوطه در مجموعه کتابخانه ها و در چرخه امانت قرار می گیرد.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید ۶۷۰میلیون ریال منابع برای کتابخانه‌های استان قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..