تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لعیا زنگنه سریال آقازاده به وقت تولد تا عاشقانه فریبا نادری برای همسرش

خانم بازیگر با در پناه تو و در قلب من به اوج شهرت در تلویزیون رسید و در سینما با راز مینا خوش درخشید. این بانوی هنرمند در مهرماه سال ۴۴ در تهران متولد شده و این روزها شاهد هنرنمایی وی در آقازاده هستیم. در ادامه عکس های از لعیا زنگنه سریال آقازاده را در نیک صالحی

لعیا زنگنه سریال آقازاده

لعیا زنگنه متولد مهرماه ۱۳۴۴ در تهران است. او لیسانس ادبیات نمایشی خود را از دانشگاه هنر تهران دریافت کرده و در دومین همکاری خود با عنقا این بار نیز در نقش مادر حامد با بازی سینا مهراد را در سریال آقازاده ایفا می‌ کند و پردیس پورعابدینی نیز در نقش عروس او ظاهر شده است، عروسی که فاش شدن گذشته اش، زندگی خانواده تهرانی را دگرگون می کند.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از پردیس پورعابدینی , سامان احتشامی , تینا پاکروان , سارا بهرامی , شبنم مقدمی , رامبد جوان , ویدا جوان , محمدرضا گلزار , مستانه مهاجر , سیروان خسروی , لاله صبوری , نیکی کریمی , هلیا امامی , سپیده خداوردی , مهراوه شریفی نیا , فرناز رهنما , الناز شاکردوست , نسیم ادبی , فریبا نادری و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

پردیس پورعابدینی :بانوی عزیزم ، تولدتون مبارک همه ما ، چه افتخاری بود در کنار شما بودن ♥️♥️

لعیا زنگنه سریال آقازادهلعیا زنگنه سریال آقازاده لعیا زنگنه سریال آقازادهلعیا زنگنه و ثریا قاسمی در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

سامان احتشامی :حدود ده سال پیش…ژاله صادقیان،استاد همایون خرم،عمران فروزش،سامان احتشامى… تمرین کنسرتى در سالن میلاد نمایشگاه…

سامان احتشامیسامان احتشامی

تینا پاکروان : بهترین سنگر کتاب است… #تینا_پاکروان #کتاب عکس:معصومه صالح بیگی

تینا پاکروانتینا پاکروان

سارا بهرامی : …دل ِ من ، در این غوغای روزگار ، دلخوش بهانه های کوچکی است که خوشبختی را به رخ کِشد .

سارا بهرامیسارا بهرامی

شبنم مقدمی :می شه یعنی؟ می شه پاییزمون خوب تر و روشن تر از بهار و‌تابستون مون شه؟ می شه این همه درد، این همه غم ، این همه ناکامی و ناامیدی رو باد ِ پاییز با خودش ببره؟ بعد ما نفس ِ راحت بکشیم و همه تلخی های پشت سرمونو فراموش کنیم؟ می شه پاییز معجزه کنه؟ می شه خدا با بارونایِ خزون برامون معجزه بفرسته؟

آخ ! کاش یه منجم باشی می شناختم که می تونست بهم بگه گردش ِ فصل و ماه و سال ،حال من و این دنیا و همه ی آدما رو عوض می کنه…بگه وقتی سنبله به میزان می رسه ینی احوال دنیا و آدماش میزون می شه…متعادل ، عینِ دوتا کفه ی ترازو…راستکی م بگه نه الکی…منجم باشی سراغ ندارین ؟ چی می گین شما بهش؟ آسترولوژیست؟ اختر شناس؟ حالا هرچی!…سراغ ندارین برای درمون ناامیدی و بی فردایی چارتا جمله ی دل خوش کُنَک مهمون مون کنه؟

شبنم مقدمیشبنم مقدمی

رامبد جوان : جناب استاد بزرگ، آقای محمدرضا خان شجریان، تولدتون مبارک و سایه‌تون بر سر موسیقی و هنر این مرز و بوم مستدام.

رامبد جوانرامبد جوان ویدا جوانویدا جوان

محمدرضا گلزار : خدایا ؛گاهی مرا در آغوش بگیر … وقتی در محاصره ی مشکلاتم و تنها پناهگاهم تویی وقتی تمام تلاشم را کرده ام ، خسته ام و دلم کمی سکوت می خواهد ، کمی آرامش ، کمی تسکین … بی خبر از راه برس و مرا بغل کن باور کن آدمِ جا زدن نیستم !

اما ؛ از یک جایی به بعد ، بگو که با هم درستش می کنیم ،از یک جایی به بعد ، خودت برایم معجزه کن !

محمدرضا گلزارمحمدرضا گلزار

مستانه مهاجر : مهر …

مستانه مهاجرمستانه مهاجر

سیروان خسروی : تابستان ٩٣

سیروان خسرویسیروان خسروی

لاله صبوری :????خسروی آواز یکم مهرماه، سالروز تولد استاد محمدرضا شجریان، خسرو آواز موسیقی سنتی ایران گرامی باد. بــعد از تــو هیــچ در دل ســعدی گذر نکرد. وان کیست در جهان که بگیرد مکان دوست…-میشود گفت بعد از شما هیچ دردل ما گذر نخواهد کرد…سایه تان برسرموسیقی ایران وما مستدام ..

لاله صبوریلاله صبوری

نیکی کریمی :???? پاییز

نیکی کریمینیکی کریمی

هلیا امامی :بغل نمی کنیم و خوبیم، بغل نمی شویم و زنده مانده ایم، زنده مانده ایم بدون بوسه، بدون آغوش، بدون عشق…
زنده مانده ایم پشت میله های سرد یک حصار نامریٔی، حصاری به منزله ی یک طاعون، طاعونی که مانند یک پیچک زرد، گلوی دنیا را فشرده و دست بر نمی دارد ….

هلیا امامیهلیا امامی

سپیده خداوردی :❤❤❤????رنگ ِ قرمز چقدر به تو میاید قرمز با تو نه داغ است و نه سرد حسی است که از ترکیب ِ فصلها میرسد
آنرا هر لحظه تجربه بایدکرد

سپیده خداوردیسپیده خداوردی

مهراوه شریفی نیا :???????? آغاز پاییز

مهراوه شریفی نیامهراوه شریفی نیا

فرناز رهنما : روز اول مهر تون بخیر و خوشی. ????❤️????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

فرناز رهنمافرناز رهنما

الناز شاکردوست : ????پاییز مبارک
١/مهرماه/١٣٩٩

الناز شاکردوستالناز شاکردوست

نسیم ادبی : اخرین پاییز سال ١٣٩٩آخرین پاییز قرن … ???????????????????????????????????????????????? پاییزتون مبارک .بیایید به اندازه تمام برگ های پاییز برای هم ارزوهای خوب کنیم عکاس:مریم پاینده طراحی لباس:مزون رویسا

نسیم ادبینسیم ادبی

فریبا نادری : کاش می‌شد هرشب ساعت را عقب کشید مثل آن شب در شروع پاییز می خواهم یک ساعت بیشتر دوستت بدارم.

فریبا نادریفریبا نادری

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لعیا زنگنه سریال آقازاده به وقت تولد تا عاشقانه فریبا نادری برای همسرش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..