تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش پرداخت قبض تلفن ثابت بدون شناسه قبض و پرداخت

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود آن که تلفن‌های همراه توانسته‌اند طی سال‌های اخیر توجه کاربران را به خود جلب کنند و استفاده از تلفن‌های ثابت را کاهش دهند، اما خطوط تلفن ثابت همواره در محل کار و خانه‌ها اهمیت بالایی دارند.

یکی از مهم‌ترین مسائلی که برای برخورداری از خدمات تلفن ثابت وجود دارد، پرداخت به موقع قبوض آن است. متاسفانه برخی اوقات افراد از شناسه قبض خود باخبر نیستند، اما خوشبختانه چاره‌ای برای این مسئله نیز وجود دارد. در ادامه روش‌هایی معرفی شده‌اند که کاربر با استفاده از آن‌ها می‌تواند به راحتی بدون نیاز به شناسه مربوطه قبض خود را پرداخت کنند.

پرداخت قبض از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به شناسه

افرادی که تمایل دارند برای پرداخت قبض خود از تلفن ثابت استفاده کنند می‌توانند به راحتی با شماره ۲۰۰۰ تماس بگیرند. این روش امکان پرداخت قبض خط برقرار کننده تماس و همچنین خطوط دیگر را در اختیار افراد قرار می‌دهد.

پرداخت قبض تلفن ثابت بدون شناسه از طریق اینترنت

برای پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق اینترنت سامانه‌هایی وجود دارند که با استفاده از پیش شماره و شماره خط امکان پرداخت را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. کاربران به راحتی با جست‌وجوی برای سامانه مورد نظر به یکی از آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنند. یکی از این سایت‌ها سامانه پرداخت الکترونیک پارسیان است.

بیشتر بخوانید

روش دریافت شناسه قبض و شناسه پرداخت

برای دریافت شناسه قبض و پرداخت می‌توان از پرتال شرکت مخابرات استفاده کرد. این پرتال به کاربران اجازه می‎دهد شناسه قبض پایان دوره، قبض به روز و قبض تجمیعی خود را به دست آورند.

پرداخت قبض پس از دریافت شناسه از طریق سایت مخابرات

کاربران با مراجعه به وب‌سایت مخابرات می‌توانند از سرویس‌های مشاهده قبض تلفن ثابت، استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت استفاده کنند. افراد پس از ورود به سایت با انتخاب گزینه پرداخت من، مراحل ثبت نام را طی می‌کنند. پس از انجام مراحل مذکور کاربران می‌توانند به تمامی قبوض تلفن خود دسترسی پیدا کرده و آن را پرداخت کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش پرداخت قبض تلفن ثابت بدون شناسه قبض و پرداخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..